A
a.p.
Vieras
Kärjistetysti voisi sanoa että inhoan miehiä. Pidän kaikkia pettureina ja pettäjinä enkä halua miestä elämääni. Olen kerran parikymppisenä seurustellut. Samaan aikaan sairastin masennusta. Lähipiirissäni kaikki ovat eronneet. Minua ahdistaa kun ihmiset ihmettelevät miksei minulla ole miestä. En halua. En ihastu ikinä kehenkään. Mua ahdistaa jo se kun näen vaikka tv-ohjelmassa naisen ja miehen nukkuvan yhdessä toisiinsa kietoutuneina, itse en pystyisi siihen. Seksi myös ahdistaa. Olen harrastanut yhden illan juttuja ehkä liikaakin. Minulla on kyllä lapsi jonka isän kanssa en ole koskaan ollut yhdessä ja raskaus sai alkunsa huolimattomasta ehkäisystä.
Olen alkanut pohtia että ehkä mulla on pääkopassa jotain vikaa. Kun luen ja kuulen toisten parisuhdeongelmista, olen hyvilläni ettei minulla ole miestä. Olen samalla myös joskus vahingoniloinen, että eikö tuokaan typerä nainen tajua että miehet todellakin ovat perseestä ja parempi olisi kaikilla olla ilman miestä.
Jos joku mies osoittaa kiinnostusta minua kohtaan, muutun kylmäksi ja ilkeäksi. Kyllähän sen tietää että seksiä hän vain haluaa.
Tiedän että kuulostan ihan kahjolta.. mikähän tähän auttaisi.
Olen alkanut pohtia että ehkä mulla on pääkopassa jotain vikaa. Kun luen ja kuulen toisten parisuhdeongelmista, olen hyvilläni ettei minulla ole miestä. Olen samalla myös joskus vahingoniloinen, että eikö tuokaan typerä nainen tajua että miehet todellakin ovat perseestä ja parempi olisi kaikilla olla ilman miestä.
Jos joku mies osoittaa kiinnostusta minua kohtaan, muutun kylmäksi ja ilkeäksi. Kyllähän sen tietää että seksiä hän vain haluaa.
Tiedän että kuulostan ihan kahjolta.. mikähän tähän auttaisi.