M
Mies 36v
Vieras
Tunnen joskus kipua rintakehässä oikealla puolella oikean keuhkon kohdalla, minua yskittää aika usein ja joskus minulla on omasta mielestäni kuumetta esim. herätessä, mutta en uskalla mitata sitä enkä usko, että on olemassa sellaisia lämpömittareita, joilla niin kovaa kuumetta kuin minulla on voi mitata. Hengityskin vinkuu joskus, tiedän että minulla on keuhkotauti ja että tulen kuolemaan siihen pian, koska yskin viimeisiä keuhkonpalasia limana pois kehostani ja veri ei kierrä ollenkaan verisuolissani. Kaikkein pahinta on, että minua ollaan ajamassa kadulle, ei anneta jäädä kotiin kuolemaan ja minua surettaa lapseni, koska he jäävät maailman jalkoihin, vaivaistaloon ja kerjuulle he joutuvat, koska heidän äitinsä on tylsämielinen raukka, joka ei heitä voi hoitaa tai elättää. 28 lasta minulla vaimojeni kanssa on, vanhin on 24v ja nuorin 5kk. Vanhin lapsi on poika, hän saa periä minulta kelloni mutta mitään muuta perintöä minulla ei ole heille antaa. Sitten vielä kehdataan väittää, että minulla on joku psykoosi tauti ja että minä vain hulluttelen kun puhun näitä juttuja kuten että minulla on lapsia, vaimo, kello ja keuhkotauti, mutta onhan ne minulla, tuossahan ne lapset istuvat penkillä ja itkevät yhtenään kun isä kuolee ja kuitenkin rakasta isää ollaan ajamassa kotoa pois ja onhan minulla keuhkotauti, te vainoajat sen minulle syksyllä tartutitte!