Minua niin jännittää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Huomenna menen tutkituttamaan rintani, koska tuntuu kyhmy rinnassa.
Olen melkein varma, että se kyhmy ei ole mitään kuolemanvakavaa.

Ajatus kuitenkin kummittelee mielessä, että jos sieltä löytyy jotain.

Olen kuitenkin nuori, pienten lasten äiti. Karmii ajatus, että jos joutuu jättämään elämän liian aikaisin.

Minun rinnat ovat todella muhkuraiset muutenkin, joten voi olla, että olen vain ylitulkinnut rintojani. Tyhmää ehkä, mutta mietin monta kertaa, että alanko edes soittamaan aikaa, että jos se ei ole mitään. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minun rinnat ovat todella muhkuraiset muutenkin, joten voi olla, että olen vain ylitulkinnut rintojani. Tyhmää ehkä, mutta mietin monta kertaa, että alanko edes soittamaan aikaa, että jos se ei ole mitään. :headwall:

No kannattaahan sun siellä käydä, niin pääset huolestasi eroon, eikä tarvii enää pelätä... =)

Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No kannattaahan sun siellä käydä, niin pääset huolestasi eroon, eikä tarvii enää pelätä... =)

Niin olen menossakin, mutta piti keikkua ja miettiä, etten "vaivaa ammatti-ihmisiä turhaan" tätä perisuomalaista ajatusmallia.

Ja lisäksi, tämä alkaa olemaan jo rasittavaa, kun jatkuvasti kopeloin rintojani, että tuntuuko se nyt siellä..

Yhteistyössä