Pööh. Minua jännittää.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Huomenna ois häät joissa olen kaasona. No ei siinä mittään toki... Minua vaan jännittää pystynkö koko vihkiseremonian ajan seisomaan :laugh: Ja vielä korkkareilla :xmas: On vähän heikohko olo ollu jo pari päivää ja pelkästään hammaspesulla ollessa piti istahtaa ko jalat alko tutisemaan :kieh:

Oliskohan ihan supernoloa jos pyytäisin itelleni jonku hemmetin retkijakkaran viereen varalta. Ei tarvis sitte nötkähtää siihen alttarille. Tai sitte, ko minun mies on bestmanina, että se tulis minun viereen seisomaan vastoin kaikkia etikettisääntöjä ja tukis minua. :| Vihkipari kyllä tietää minun tilanteen mut sitte morsiamen suvusta en tiä, luulevat pian että olen mössöissä... :snotty: Vaikka kyllä olenki mut ihan laillisesti lääkittynä. :D

Mut ehkä, hyvällä tuurilla, sen koko jutun jaksaa läpi jos istuu hyvin ennen ko nousee seisomaan vihkimisen ajaksi. Istuu varastoon. Hah. Jooh. :ashamed:

Mie mietin ko mulla on siinä kaks pientä morsiustyttöä huollettavana niin jos kaikille kolmelle ois tuolit ja voisin sitte nätisti ne komentaa istumaan kans jos tuntuu että minun pittää päästä istumaan. Ehkä SITTE ei vieraat miettis mittään.
Pittääki pirauttaa morsiolle ja kysyä sen mielipidettä. Siis kyllä se sille soppii, tiiän että se vaikka ite juoksee nappaamaan kopin, jos mulla jalat pettää, mut täytyy miettiä miten sen tuolihomman järjestää. Kuitenki se vihkiseremonia ei yleensä oo mistään lyhimmästä päästä ja vielä saivat jaappaavan papin sinne niin sehän venyttää sitä seremoniaa iltapäivään asti... :headwall:

Toki voit ja saat pyytää tuolin. Miettivät kumpi on nolompaa, se että istut vai se että pyörryt. :hug:

saako kysyä oletko kipeä vai johtuuko sairaudesta? Tsemppiä.

Alkuperäinen kirjoittaja I:
Toki voit ja saat pyytää tuolin. Miettivät kumpi on nolompaa, se että istut vai se että pyörryt. :hug:

saako kysyä oletko kipeä vai johtuuko sairaudesta? Tsemppiä.

Tulis ainaki muistettavat häät ko varastaisin shown kupsahtamalla kesken kaiken :D
Sairaudesta johtuu juu. Ja lääkitykset hoitaa oman osansa ettei jaksa oikein mittään. Mut ei se auta valittaa.