Minua jäi vaivaamaan miesten välinen merkitsevien katseitten vaihto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihattu vai tykätty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihattu vai tykätty

Vieras
Menin torstaina yhteen kahvilan tapaiseen työpäiväni päätteeksi.
Siellä oli yks tuttu mies ja sitten sen seurassa oli ilmeisesti sen työpari tmv.
Kävelin heidän ohi ja käännyin vilkaisemaan, niin se oudompi mies katsoi jotenkin merkitsevästi tätä tuttavamiestä.
Myönnän, että jotain ihastumista on omalta osaltani ollut ilmassa ja en ehkä ihan ole pystynyt pitämään sitä salassa tältä mieheltä.

Minua jäi vaivaamaan kuitenkin se katseitten vaihto. Se vieras mies näytti naamallaankin jotain virnistyksen tapaista ilmettä.

Ärsyttävää! Istuin vieläpä samaan pöytään heidän kanssaan ja juteltiin niitä näitä hetkisen verran, esim. juhannuksen vietosta.

Luota vaistoosi. Se mitä sä teet tästä eteenpäin on sun oman harkinnan varassa. Minä esittäisin Niinkuin en ois mitään huomannut ja ottaisin etäisyyttä tähän mieheen eli hillitsisin itseni.

Yleensä menee juuri noin eli kavereiden naamasta näkee totuuden. Jos on vaikka jonkun kanssa tullut pientä epäsopua, niin sillä pysyy naama pokerilla (ei sovi näyttää loukkaantumista), mutta sitten ystävät mulkoilevat pahasti. Miehet näyttävät avoimesti kiinnostuksensa, jos sitä on. Muuten ovat vaan naamatusten kohteliaita ja osa avautuu ystäville.

Kiitos näkökannoistanne!
Totuus on, että en ole aikaisemmin ollut tällaisen tilanteen edessä, että pitäisi tehdä töitä ihastuksen kohteen suhteen. Tavallisesti mulla on ihan päin vastainen tilanne, eli saa häätää ympäriltä enimmät pois.
Olen häkeltynyt tästä, miten se mies voi olla niin viilipytty seurassani. o_O
Kyllä mä uskon, että se ei ole kiinnostunut minusta, mutta kerta se on ensimmäinenkin, et näin käy.
Ja ihan kiva kuitenkin, et voidaan olla ystävinä, tai jotain, ettei se nyt ihan suoraan sano, että vihaa minua. :love:

Yhteistyössä