L
Laivalle lähdössä
Vieras
Helsinkiläiset tai muut asiasta tietävät, missä auto säilyy pari päivää turvallisesti Katajanokan lähellä? Pysäköintihalli tms.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Gabriellasta kyse.
Alkuperäinen kirjoittaja nonna:http://www.portofhelsinki.fi/content/pdf/matkustajaliikenne/satamat/etelasatama_ajoohje_p6.pdf?from=106065589
Alkuperäinen kirjoittaja edith75:Eiks se oo sama jättääkö auton maksulliselle parkkipaikalle vai pysäköikö väärin että saa parkkisakot. Tietääkseni ne on suunnilleen samansuuruiset siellä.
Nimim. tietää yhden joka käyttää tätä parkkeerausmenetelmää...., enkä se ole minä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja edith75:Eiks se oo sama jättääkö auton maksulliselle parkkipaikalle vai pysäköikö väärin että saa parkkisakot. Tietääkseni ne on suunnilleen samansuuruiset siellä.
Nimim. tietää yhden joka käyttää tätä parkkeerausmenetelmää...., enkä se ole minä
![]()
Entäs jos auto hinataan pois?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja edith75:Eiks se oo sama jättääkö auton maksulliselle parkkipaikalle vai pysäköikö väärin että saa parkkisakot. Tietääkseni ne on suunnilleen samansuuruiset siellä.
![]()
Entäs jos auto hinataan pois?