Minne auto parkkiin Katajanokan lähistölle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laivalle lähdössä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eiks se oo sama jättääkö auton maksulliselle parkkipaikalle vai pysäköikö väärin että saa parkkisakot. Tietääkseni ne on suunnilleen samansuuruiset siellä.
Nimim. tietää yhden joka käyttää tätä parkkeerausmenetelmää.... :whistle: , enkä se ole minä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja edith75:
Eiks se oo sama jättääkö auton maksulliselle parkkipaikalle vai pysäköikö väärin että saa parkkisakot. Tietääkseni ne on suunnilleen samansuuruiset siellä.
Nimim. tietää yhden joka käyttää tätä parkkeerausmenetelmää.... :whistle: , enkä se ole minä ;)

Entäs jos auto hinataan pois?

Sitä en tiedä, hänen autoaan ei ole sieltä hinattu pois. Kaupunkia tuntematta sen enempää en uskaltaisi käyttää tuota. Jos ootte Vinkkarilla menossa niin siinä vieressä on se parkkipaikka, saapa auton sieltä sitten mukaansa ja pääsee kotio. Mä ainakin tekisin niin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

auto saa aika pitkään seistä ja keräillä pysäköintisakko ja jos on "oikein" pysäköity..tarha maksu on sitten eriasia,maksaa vuorokaudelta muutaman kympin + hinausmaksu.
kannattaa jättää maksulliseen pysäköintiin,varsinkin jos on vartioitu paikka.

jos jätät sen ns lailliseen paikkaan ja kadulla ei suoriteta ko ajankohtana katusiivousta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Yhteistyössä