Minkämuotonen vartalo minulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hydd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hydd

Vieras
163 cm, 55 kg, en tiedä vaikuttaako nuo...

Reidenympärys 51 cm
Rinnanympärys 84 cm (B-kuppi)
Lantio 85 cm
Ja vyötärö 66 cm

Siis noiden perusteella minkä mallinen kroppa? Päärynä/tasapaksuko?

Jos katsotaan rinnanympäryksen ja lantion mukaan, minä olen päärynä. Mutta koska hartiani ovat leveämmät kun lantioni, niin en kyllä kovin päärynältä näytä. Miksihän naisten kropan muotoa määrittävät vain tissit ja perse?

no musta se kuulostaa kyllä aika tiimalasille! Kuitenkin melkein 20 cm toi ero vyötärön suhteessa rintoihin / lantioon.

tosiaan jännä ettei yleensä hartioiden mittoja huomioida vartalon mallia analysoidessa tälleen...

Ai miten niin ei hartiat vaikuta vartalon muotoon? Mä pidän kyllä itseäni ihan selvänä päärynänä, vaikka mitat on 96 - 71 - 97. Mulla on kuitenkin niin kapeat hartiat, että vaikutelma on päärynä. Lantio on siis selkeästi leveämpi kuin yläosa. Muuten mitoista voisi päätellä, että olisin tiimalasi.

[QUOTE="pöh";30515894]Ai miten niin ei hartiat vaikuta vartalon muotoon? Mä pidän kyllä itseäni ihan selvänä päärynänä, vaikka mitat on 96 - 71 - 97. Mulla on kuitenkin niin kapeat hartiat, että vaikutelma on päärynä. Lantio on siis selkeästi leveämpi kuin yläosa. Muuten mitoista voisi päätellä, että olisin tiimalasi.[/QUOTE]

Totta. Minulla on mitat 89-70-92. Tissit ovat pienet, mutta olen harteikas ja näytän todellakin tiimalasilta. Peppukin on vielä pyöreä.

Kiitti vastauksista! :) Omena taidan olla. Kroppani on aikalailla tämmönen http://2.bp.blogspot.com/-XA7HFORt6Mc/Tcg6SeKn0zI/AAAAAAAACYQ/cWE46uII0dk/s1600/fsfa.jpg , reidet vaan vähän kapeammat. Bongasin tuon kuvan keskustelusta, ei ilmeisesti kiva kroppa monien mielestä mutta itse olen ainakin tyytyväinen :)

Hmm, en tiedä olenko omena sittenkään. Mulla on melko sopusuhtanen vartalo, mutta lantio kuitenkin erottuu hyvin. Mutta aivan sama, ei kai sillä muodolla niin väliä ole. :)

Yhteistyössä