Joko kannattaisi lopettaa laihis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Lähtöpaino 72 kg, pituus 168 cm. Rinnanympärys oli silloin 102 cm, vyötärö 78 cm, lantio 102 cm.

Nyt paino 66 kg, RY 96, vyötärö 72 cm, lantio 96 cm.

Onko nuo vielä "tanakan" mittoja, vai joko riittäisi? Itse en osaa arvioida ollenkaan. :-(

Sehän riippuu ihan ihmisestä ja ruumiinrakenteesta mikä sopi kellekkin...
Sun BMI on 23,5, sen puolesta olet normaalipainossa.
Itse näytän tolla BMI:llä vähän tukevalta...

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Naisen pitää olla nainen, Lautaa saa K-raudastakin... nuo alkumitatkin on mun mielestä aika laihan laiset....

Laihan!? :laugh: Vyötärömittakin lähes vaarallisissa lukemissa (80cm).
Et ole mikään mies vaan lihava, kateellinen nainen! :D

Kiinnostaa aina, että millä konsteilla laihdutus on tapahtunut? Saisi taas uusia vinkkejä.
Mielestäni ihan hyvältä kuullostaa. Nyt sitten vaan pitämään uudesta painosta kiinni, ettei ala tulemaan kesän herkuista painoa lisää..

Itse olen 169cm ja 69kg....Laihdutin painosta 100kg tänne.

Ehdottaisin sulle että et laihduta enää yhtän vaan keskityt treenaamaan itsesi todella timmiin kuntoon, jos saat saman painon pidettyä vaikka syyskuuhun asti niin loistavaa, treenaat kesän itseäsi ja katsot sitten uudestaan tarvitseeko laihtua.

Itse aion ehkä laihduttaa vielä muutaman kilon mutta kesän projekti on pudottaa rasvaprosenttia, siis treenaan ihan tosimielellä :)

Alkuperäinen kirjoittaja moi:

Ehdottaisin sulle että et laihduta enää yhtän vaan keskityt treenaamaan itsesi todella timmiin kuntoon, jos saat saman painon pidettyä vaikka syyskuuhun asti niin loistavaa, treenaat kesän itseäsi ja katsot sitten uudestaan tarvitseeko laihtua.

Itse aion ehkä laihduttaa vielä muutaman kilon mutta kesän projekti on pudottaa rasvaprosenttia, siis treenaan ihan tosimielellä :)

Wauuu, melkoisen urakan olet tehnyt :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:

Kiitos, aloitin zumbaamisen ja lenkkeilyn ja lopetin herkut, heleppoa kuin heinänteko! :)

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Kiinnostaa aina, että millä konsteilla laihdutus on tapahtunut? Saisi taas uusia vinkkejä.
Mielestäni ihan hyvältä kuullostaa. Nyt sitten vaan pitämään uudesta painosta kiinni, ettei ala tulemaan kesän herkuista painoa lisää..

Ihan "normaalit" konstit, eli liikunta ja ruokavalio, mulla oli käytössä 1200 kcal dieetti, toimi ainakin mulla hyvin, puolisen kiloa / vk on lähtenyt.

Alkuperäinen kirjoittaja LOL:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Naisen pitää olla nainen, Lautaa saa K-raudastakin... nuo alkumitatkin on mun mielestä aika laihan laiset....

Laihan!? :laugh: Vyötärömittakin lähes vaarallisissa lukemissa (80cm).

Joo en todellakaan ollut mikään laiha, vaan ja läskiä oli vaikka muille jakaa. :-D Raskausaikana vaivihkaa kertyneitä liikakiloja, joita en jaksanut alkaa pudottaa kuin vasta yli vuoden päästä synnytyksestä. Mutta hyvä että edes joskus. :-)

Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:

Kiitos, aloitin zumbaamisen ja lenkkeilyn ja lopetin herkut, heleppoa kuin heinänteko! :)

Hieno juttu, tosiaankin aivan mahtava suoritus, onnea!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lähtöpaino 72 kg, pituus 168 cm. Rinnanympärys oli silloin 102 cm, vyötärö 78 cm, lantio 102 cm.

Onko nuo vielä "tanakan" mittoja, vai joko riittäisi? Itse en osaa arvioida ollenkaan. :-(

Mä olen 176 cm, musta tossa vyötärössä ja lantiossa ehkä pientä niistettävää voi olla, koska mulla on vyötärö 73 cm ja lantio 93 cm ja helposti vielä voi niistää ylimääräsiä, ja oon sentään vähän isompi.

Rinnanympäryksestä vaikea sanoa onko, riippuu tuleeko ne sentit rinnoista vai selkäpläskistä vai mistä. Rintsikkakoko vois kertoo enemmän, noihin mittoihin mahtuu 70D ja 90A.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mä olen 176 cm, musta tossa vyötärössä ja lantiossa ehkä pientä niistettävää voi olla, koska mulla on vyötärö 73 cm ja lantio 93 cm ja helposti vielä voi niistää ylimääräsiä, ja oon sentään vähän isompi.

Rinnanympäryksestä vaikea sanoa onko, riippuu tuleeko ne sentit rinnoista vai selkäpläskistä vai mistä. Rintsikkakoko vois kertoo enemmän, noihin mittoihin mahtuu 70D ja 90A.

75 D on nyt tällä hetkellä, kun olen jo lopettanut imetyksen. Imetyksen aikana oli 75 F.

Yhteistyössä