M
"Metsätähti"
Vieras
Poika 11v ei saanut joululahjaksi toivomaansa k16 pleikkaripeliä (sanoin kyllä, ettei tule sitä saamaan) ja nyt on sitten saanut kuunnella, miten melkein kaikki kaverit saa pelata pelejä ikärajaan katsomatta. Tästä on varmaan täällä aiemminkin keskusteltu, mutta kiinnostaisi kuulla mielipiteitä miten teillä asiaan suhtaudutaan.