minkäikäisenä hoitoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja popsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja popsu:
Alkuperäinen kirjoittaja myveryown:
meillä lapset olleet mummolla noin 3kk:n ikäisestä, isällä 3vee jälkeen.. näin meillä

eli ensin mummolla ja sitten vasta paljon myöhemmin isän kanssa? miksi näin?

Meilläkin niin, tai siis tuo 4 v 5 kk ei oo vielä koskaan ollut isän kanssa kotona yön yli ilman mua :D

mutta siis tosiaan onko tähän joku syy?

Ei meillä muuten poitsu oo ollut koko yötä isänsä kanssa koskaan keskenään että olisin ollu jossain muualla, mutta pojan ollessa 4kk olin ekaa kertaa baarissa, jolloin poika oli muutamia tunteja isänsä kans keskenään. Eli mun baarireissujen ajan on ollut. Ekaa kertaa oli kodin ulkopuolella yön yli hoidossa 1v4kk iässä mummolassa.

Ei kai. Ei oo vaan tullut tilannetta, missä mä olisin jossain muualla yön yli ja mies olisi lasten kanssa kotona.

Miekin just aloin miettimään, että mihinkä tästä muka vois koko yöks lähteä evakkoon :laugh: Ei oo tullut moinen mieleenkään. Mut heinäkuussa mies meinasi lähteä pojan kans mökkeilemään pariksi yöksi, kun sillä on pidempi loma kuin mulla.

onko muuten ollut erityisiä syitä että miksi vasta vuoden iässä tai sen jälkeen?

Ei ole vain ollut tarvetta. Ei käydä missään yötä myöten. Tylsiä ollaan kait... ;) Elokuvissa ja syömässä ja mitä ollaan keksitty, on tehty lähinnä päiväsaikaan. Pääosin siksi, että esikoinen huusi illat vauvaikäisenä eikä haluttu mummia rasittaa. Ja klo 21 jälkeen ei oikein olla missään käyty. :/

Päivällä on ollut isän kanssa kahdestaan jo viikon iästä lähtien. Ja mummilla 3 kk iästä lähtien.

Oli meilläkin niin että ensin mummolassa yön yli ja vasta sitten isän kanssa kahdestaan yöllä. Syy on se että meillä on ollut miehen kanssa yhteisiä menoja joihin ei ole lasta otettu. Toisaalta mulla ei ole ollut muuten tarvetta olla yksin yön yli pois ennen kuin menin töihin, eli lapsi oli n 1v4kk kun oli kaksistaan isänsä kanssa yön kotona.

Ei kai. Ei oo vaan tullut tilannetta, missä mä olisin jossain muualla yön yli ja mies olisi lasten kanssa kotona.

taas väärä muotoilu multa.:D
siis jos itse lähden viihteelle ja tulen myöhään kotiin, niin en kyllä hyppää suoraan lastani hoitamaan, koska jonkun verran tulee otettua.
sitä tarkoitan sillä että isän kanssa keskenään on

Yhteistyössä