Minkäikäisen lapsen päästäisit yksin kulkemaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mökin muija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mökin muija

Aktiivinen jäsen
02.06.2007
2 605
0
36
noilla hengellisillä kesäjuhlilla yksin. Siis, niin että vanhempi on mukana juhlilla mutta ei kulje lapsen kanssa?

Tätä mä pohdin kuluneen viikonlopun aikana, kun kuulin että kentällä kulki 6 v. yksin... Mielestäni 5 - 6 v on liian nuori tähän.

Alkuperäinen kirjoittaja edith75:
noilla hengellisillä kesäjuhlilla yksin. Siis, niin että vanhempi on mukana juhlilla mutta ei kulje lapsen kanssa?

Tätä mä pohdin kuluneen viikonlopun aikana, kun kuulin että kentällä kulki 6 v. yksin... Mielestäni 5 - 6 v on liian nuori tähän.

En päästäisi varmaan ikinä, koska ystäväni raiskattiin 14 vuotiaana juuri noissa riennoissa. Oli syvästi uskonnollinen tyttö ja aikomus oli säästää neitsyys avioliittoon saakka.

Olen kuullut ihmisiltä, jotka ovat siivonneet aluetta juhlien jälkeen, että MISTÄÄN ei löydy niin paljoa käytettyjä kortonkeja pellolta, kuin Keuruun Isosta Kirjasta helluyntailaisten herätysjuhlien lälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

En päästäisi varmaan ikinä, koska ystäväni raiskattiin 14 vuotiaana juuri noissa riennoissa. Oli syvästi uskonnollinen tyttö ja aikomus oli säästää neitsyys avioliittoon saakka.

Olen kuullut ihmisiltä, jotka ovat siivonneet aluetta juhlien jälkeen, että MISTÄÄN ei löydy niin paljoa käytettyjä kortonkeja pellolta, kuin Keuruun Isosta Kirjasta helluyntailaisten herätysjuhlien lälkeen.

:laugh: :laugh:
Ei ole vaikea uskoa, sen uskon varjolla saa tehdä mitä vaan... :whistle:

Ja aapeen kysymykseen, en alle kymmenen vanhaa päästäisi ja kymmenen vanhakin ehkä kavereidensa kanssa, en yksin.

No, nyt ei ollut kyse siitä mitä sen uskon varjolla saa tehdä... :whistle: .
Ja kyseessä ei ole omat kersani, ei.

No ei ollutkaan, mutta pitipä se tähän laittamani kun samalla asiayhteydellä tuli vaan mieleen, jotta ne perustelee kaikkea tekemistään sillä kun herra käskee...
Jos ne ajatteli, että kyllä se herra sitä kuusvuotiasta yksinkulkevaa vahti... :whistle:

Yhteistyössä