minkähintaisia ruokaa myy ammattikoulut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kekkeri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kekkeri

Jäsen
25.04.2008
441
0
16
Tosta toisesta ketjusta tuli ilmi, että amikset myy lounaita ja muutenkin ruokaa mukaan. Matkan varrella olisi yksi, eikä koskaan ole tullut mieleenkään että siellä vois joko syödä tai ostaa jotain kotiin.
Onko joku käyttänyt palveluita? Kokemuksia? Hintatasoa jne olis kiva saada.
KIITOOOOS!!

Halvempaa on ja hyvää. Itse ostaisin vain ylempien luokkien tekeleitä. Amiksessa joskus joku ekan luokan valopää oli syyllinen asiakkaan munkista löytämään laastariin...No mut tää ihminen (koululainen) pölli Pelastusarmeijan joulupadaltakin vaatepusseja. Mitä lie siitäkin ihmisestä tullut?

Kiitos viestistäsi! Täytyypä joku päivä soitella/käydä katsomassa. Voisihan sitä jopa viedä lapset joskus "ulos syömään" kun tuolla meidän lähellä olevassa amiksessa tuntui olevan lounaita ja pöytiin tarjoilu =) Muuten ei juuri tule ulkona syötyä. Hyvä vinkki silti vähän katsella mitä siis syö ja minkä luokan tekemää.
Samalla katsoin parturi/kampaaja luokan hintoja, melkoisen edullisia olivat. Ainakaan pesussa ja latvojen tasauksessa ei varmaan mitä suurempia mokia voi käydä, joten sekin voisi olla sellaista erikoiskivaa mitä voisi koululaisten kanssa tehdä, kampauset ja meikkaukset olivat edullisia myös.
Täytyyppä katsella =)

Muista, että kampaamopuolella voi hommat viedä aikaa, etkä välttämättä saa "täydellistä" lopputulosta. Itse istuskelin kerran 2,5h pelkän hiustenleikkuun kanssa, kun ei oikein sujunut opiskelijalta. Onneksi opettaja viimeisteli, että pääsin poiskin.. Sittemmin olen selviytynyt vajaalla tunnilla, kun on lyhyet hiukset.

Kaiholla muistelen yhden amiksen lounastarjoilua. Oli aivan todella hyvää ruokaa. Netistä löytyy joidenkin amisten ruokalistat, että sopii katsella etukäteen tarjontaa :) Hyvää ruokahalua!