M
matkalainen
Vieras
Itse 700 euroa enempää maksaisi vaikka hotelli olisi hyväkin. 550-650 saa jo laadukkaan huoneiston hyvältä paikalta!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
noilla hinnoilla ei enää juuri kummoisiin paikkoihin pääse!!Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2005 klo 18:32 LisaMarie kirjoitti:Välimeren kohteisiin sellanen 500 euroa, kauemmas 1000 euroa. Apua! Mä en kyllä edes tiedä, mitä matkat maksaa, kun en ole aikoihin kattonu kun pelkkiä lentoja.
kyllä! Siis tosiaan, äkkilähdötkin hipoo sitä 500?:a eikä loppu pelissä säästöä tule paljoakaan kuvaston ennakkovaraajan hintaan nähden!Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2005 klo 12:20 kaktus kirjoitti:Miettikääpä: kymmenisen vuotta sitten saattoi saada äkkilähdön etelään jopa alle tuhannella markalla. Nyt saa kohta pistää saman summan euroina...
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2005 klo 09:45 SmileX kirjoitti:\noilla hinnoilla ei enää juuri kummoisiin paikkoihin pääse!!Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2005 klo 18:32 LisaMarie kirjoitti:Välimeren kohteisiin sellanen 500 euroa, kauemmas 1000 euroa. Apua! Mä en kyllä edes tiedä, mitä matkat maksaa, kun en ole aikoihin kattonu kun pelkkiä lentoja.
1000?:lla saattaa intiaan tai Thaimaaseen päästä johonkin mutta siihen se jääkin.
500? menee helposti vaikkapa kreikan matkoihin, hyvä jos pääsee ollenkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2005 klo 12:20 kaktus kirjoitti:Miettikääpä: kymmenisen vuotta sitten saattoi saada äkkilähdön etelään jopa alle tuhannella markalla. Nyt saa kohta pistää saman summan euroina...
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2005 klo 07:50 äiti 40plusplus kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2005 klo 12:20 kaktus kirjoitti:Miettikääpä: kymmenisen vuotta sitten saattoi saada äkkilähdön etelään jopa alle tuhannella markalla. Nyt saa kohta pistää saman summan euroina...
Onko se siinä että ihmiset omatoimimatkailee niin paljon eli varaa lennot ja majoitukset suoraan netistä (niin mekin tehdään mutta ei tosin rantalomille vaan kaupunkilomille tai sitten "kiertomatkoille" jolloin myös on netin kautta vuokrattu auto). Pitäähän matkatoimistojenkin tienata ja ne tienaa sillä että maksattaa sitten enemmän sellaisilla jotka jättää matkavalmistelut toisten huoleksi. Varsinkin matkoihin lisämaksullisena tulevat retket on törkeän kalliita nykyään.
Tähän olen päätynyt kun olen laskeskellut ja verrannut maksamiamme matkojen hintoja matkatoimistojen listahintoihin ja jopa viime hetken lähtöihin.