Oon nyt jo aika vanhus, 19, kohta eläkkeellä..hihAlkuperäinen kirjoittaja 30.10.2004 klo 09:35 Lollo kirjoitti:PiiPii, apua, osaan kuvitella minkälainen kohu meidän yläasteella olisi noussut! Minkä ikäinen nyt olet?
Mä olen ammattikoulussa, ja odotan innolla, miten siellä ihmiset suhtautuvat raskauteeni, sitten kun se alkaa näkyä paremmin. Opettajille oen jo kertonut, kyselevät aina vointiani ja muuta.![]()
joo,meillä oli muuten ihan sama homma ku repesin odottamaan,ni eräs nais henkilö sano heti että ei tuu toimimaan tuo suhde ku pitää noin aikasin jo muksu tehä,myöhemmin san tietää miehen serkulta että se nainen itse oli sanonut olevansa kateellinen ku itellä ei oo mitään..Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2004 klo 19:02 Äiskäpäiskä kirjoitti:semmoinen muistui vielä mieleen, että eräs puoli tuttu nais henkilö (nuori sellainen) oli vahvasti sitä mieltä että meidän pari suhde on nyt sitten ohi kun lapsi tulee. On kuulemma kylmä totuus että kaikki näin nuorena lapsen hankkineet jää yksinhuoltajiks.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel