Tervehdys, arvon naiset
Oon paiskinut tiiviisti töitä pari päivää, ja olipas täällä keskustelu käynyt kiivaana sinä aikana!
Oli ihan hyvä, ettei vähään aikaan ehtinyt ajatella näitä juttuja, nyt taas sitäkin enemmän, kun meneillään jo pp8 - HUI.
Lienee ok, että lisäsin itteni listalle! Tosin se kyllä hirvitti, koska oon ekana ja seuraavana testivuorossa, ja toi testaaminen hirvittää ihan kamalasti
Nyt on pari päivää ollu menkkamaisia jomotuksia vatsassa, ja ne toikin tullessaan apean tappiomielialan. Mut en aio luovuttaa
Piti kysymäni, että noiden lisäks mulla on sellanen "ahdas" tunne alavatsassa, siis esim. kun kumartuu, tuntuu jotenkin täydeltä olo... : / ihan niinku piikittelyjen loppuvaiheessa, kun on munasarjat täynnä tavaraa... Onko kukaan muu huomannu tämmöstä...??!!! Ajattelin, että oisko toi nyt sitä paineen tunnetta, mistä kaikki puhuu, heh
Lisäks kun on mietitty noita lugeja (itse asiassa juuri tässä makoillen vietän tota "lugevarttia") niin ite oon aatellu sen niin, että jos olis ratkaisevaa niiden tehon kannalta, että makailee, niin kyllä siinä pakkauksessa sit ois mainittu, että ehdottomasti makailtava rennosti laittamisen jälkeen... ja oon sit luottanu siihen, että vaik en aina voi yhtään makoilla, ni ne silti auttaa.
No, hyviä piinisfiiliksiä kaikille
Nyt pitää taas rientää, mut oli tullut niin paljon tekstiä mun poissaoloaikana, että taidan myöhemmin tänään istahtaa alas ja lukea kaikki ajan kanssa läpi
Kohta hermoraunio Herttis PP8