Minkälaiset fiilikset alkionsiirron jälkeen?

Hei kaikille!
Uusi piinailija saapuisi porukkaan =)
Eilen siirretty 2 alkiota ja odotellaan miten käy :| kyllä tämä piinailu jännittää.
testipäivä 1.12 :whistle:

En tiedä mitä ajatella, niin useita siirtoja takana ettei oikein jaksa uskoa..

:hug: neganneille
 
Pp9 ja aamulla menin testaamaan negan, vieläkö on toivoa? Kipuja on edelleen (tosin lähinnä ylävatsalla), mutta myös palelua, lisääntynyttä valkovuotoa ja alaselkäsärkyä uutena oireena. Ennakoi kai menkkoja:|
 
Viimeksi muokattu:
Minä voisin myös liittyä tähän pinoon! Eilen siirrettiin kohdun lämpöön kaksi :heart::heart: pientä alkua! Ei mitään hyviä...mutta toivotaan parasta! Pakkaseen ei jäänyt mitään :( Tämä on minulle ensimmäinen IVF ja samalla taisimme saada hiukan selkoa lapsettomuuden syystä.. Minun huonot munasoluni. Yhdeksän solua punktioitiin, neljä hedelmöittyi, kaksi siirrettiin ja kaksi meni roskiin. Testipäiväksi annettiin 1.12. Saa nähdä malttaako sitä sinne saakka? :D

Haluaisin esittää pahoitteluni pettyneille :hug:
Ja suuret onnittelut plussanneille :flower:


Eina ja kamuset pp1
 
Tänään oli PAS ja kaksi vauvanalkua sain kyytiin. Mulle ei ole koskaan aiemmin kahta siirrettykään. Mulla on ihan älyttömän hyvä fiilis ollut tuon siirron jälkeen koko päivän =)

Nyt meillä on sitten pakkanen tyhjä. Kaksi vuotta sitten tuoresiirrosta sai alkunsa meidän esikoinen ja 6 alkiota meni silloin pakkaseen, niistä on nyt sitten siirretty 2x1 alkio ja 1x2 alkiota. Erittäin tyytyväinen olen siihenkin, että kuudesta alkiosta neljä selvisi siirtoon asti.
 
Piinailemassa 19.11.2010
garfield ,2.icsi, tuoresiirto 4.11.
Tinttara83 1.IVF siirto 5.11.
Punahilkka-75 2. IVF, tuoresiirto 10.11.
Pieni tähtönen testipäivä 1.12
Eina 1.IVF testipäivä 1.12.
MinzuS testipäivä 3.12
Smirg tuoresiirto 18.11.

Plussanneet:heart:
hugsy, pimpam, tiinu, jenna
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille ja tervetuloa uudet!

Heti alkuun pahoittelut Lindalle negasta ja voimia!

Punahilkka pp9 tosi aikaista! Mulla pp12 toi predictor testi näytti negaa, mutta clearblue selkeän plussan.

Omaa napaa: Olin eilen (pp14) verikokeissa ja hCG arvo oli 857! Heti pelästyin että eihän sen niin korkea pitäisi vielä olla niin hoitaja kertoi että PAS hoidoissa tuo arvo usein nousee nopeammin ja aivan loistava tulos kuulema on! Samalla sanoi että viikot lasketaan nyt siten, että siinä huomioidaan tuo alkion siirtoikä eli 2 päivää. Jos nyt oikein ymmärsin niin tänään on sitten raskausviikot 4+3. On tämä aivan uskomatonta! Varhaisultraan menen 10.12.
Nytvaan täytyy toivoa että kaikki menee hyvin loppuun saakka, vielä on monta muttaa matkassa!
 
Onnittelut Minzulle kahdesta kyytiläisestä :) Itse olin täysin varautunut yhden siirtoon, koska mulle ei ole koskaan mitään siirretty (1ivf menossa). Mutta näin sitten kävi täälläkin että kaksi tuli kyytiin alkioiden huonouden vuoksi..

Ja Tiinulle hurjasti onnea todella hyvästä lukemasta! Eiköhän siellä masussa ole kaikki hyvin :heart: Ja toivotaan että näin tulee olemaan loppuun saakka!
 
Liittyskö itekin tähän ketjuun.. :D Eli esikoista yritetty kolme vuotta, nytten eka IVF takana.. Ja pp2 menossa. Oon koittanut pysyä erossa tältä palstalta, etten miettis tätä projektia liikaa, mutta en oikeen tiiä voiko kukaan muu ymmärtää miltä omassa päässä ja kropassa tuntuu kuin te kanssasisaret.. :D

Eli meillä ol punktio 16.11. Saaliina oli 11 solua, joista sitten 6 kehittyi. 18.11. siirrettiin yksi 4 soluinen "priima" ja viisi meni pakkaseen. Olo on outo, ei tiedä miten päin olisi. Nytten vaan odotellaan ja ihmetellään ja yritetään olla kuulostelematta, ett mitä se massu sanoo.. :D
 
Mukavaa, että joukkoon liittyy uusia piinailijoita. Täällä on hyvät tukijoukot, kanssasisaret tietää mitä tässä ollaan käymässä läpi niin henkisesti, kuin fyysisestikkin.
Olen muutamaan otteeseen viimepäivinä päivittänyt listaa. Sitä saa joku muukin reuveta päivittelemään :) Luen kyllä edelleen tätä pinoa eniten ja jännitän kaikkien puolesta kovasti.
Omaa napaani jännittää nyt, että kaikki menee ok ja onko siellä yksi vai kaksi kiinnittyneenä. Uusia oireita ei ole ilmaantunut. Tasainen, mutta heikko kuvotus on päällä kokoajan.
Voimia piinailijoille!!
 
Jenna Kiitti tsempeistä. Ja, rautaisia hermoja kyllä tarvitaan! mulle on tämä 4 IVF, tuoresiirto, joten voit lisätä sen listaan jos vielä kehtaat :)
Onnea sinulle raskaudesta :flower: kuten myös onnittelut kaikille muillekin plussanneille :flower:

Eina Meillähän on niin samanlainen tilanne kuin teillä. Punktio oli 16.11 VL:ssä, 9 munasolua, joista 4 hedelmöittyi, 2 roskiin ja 2 kotiin :) pakkaseen ei jäänyt, testipäivä minullakin 1.12

Onnea piinailuun kaikille :wave:
 
Smirg meneekin samassa aikataulussa kuin moni muu meistä :) Meillä on kivasti useammalla melkeinpä samana päivänä testi! (saa vaan nähä kuinka moni jaksaa odottaa viralliseen päivään saakka)

Oletko Pieni tähtönen missä VL:llä käynyt? Ei kai me kaikenlisäksi samassa paikassa ole vielä noita samoja lukuja saatu? Mä kävin Oulussa.... :) Millaset sulla oli ne kaksi siirrettyä alkiota? Mulla ei hyviä :( mutta onneksi sentään jotain saatiin siirrettyä!
 
Piinailemassa 20.11.2010
garfield ,2.icsi, tuoresiirto 4.11.
Tinttara83 1.IVF siirto 5.11.
Punahilkka-75 2. IVF, tuoresiirto 10.11.
Pieni tähtönen 4.IVF tuoresiirto testipäivä 1.12
Eina 1.IVF testipäivä 1.12.
MinzuS testipäivä 3.12
Smirg tuoresiirto 18.11.

Plussanneet
hugsy, pimpam, tiinu, jenna
 
Eina Lueskelin eilen "KESÄ 2010 hoidot" ketjua ja huomasin tarinasi siellä. Ja ollaan me tosiaan samassa paikassa oltu, Oulussa mekin. :LOL: voi, kumpa me molemmat saataisiin raskaus alulle!!!! Ois se kyllä ihme :heart:
Siirretyt alkiot olivat Top ja toinen hyvä, tuon toisen luokitusta en kummenmmin muista. Mutta älä heitä tuon luokituksen kanssa kirvestä kaivoon, mulla raskaus lähti passista, joka odotteli siellä viimeisenä ja ei varmasti alkio mikään luokkansa priimus ollut mutta terve lapsi syntyi. Matkan varrella on myös Toppeja siirretty ---> nega :(
Mahtava yhteensattuma :)
 
Viimeksi muokattu:
Olis se vaan Pieni Tähtönen huippu homma ku molemmat sais vielä sen positiivisen tuloksenkin.. :D Itseni kohdalla kyllä vahvasti epäilen ettei tästä mitään tuu ja katseet on kovasti jo seuraavassa hoidossa. Kyllä ne papereiden mukaan niin huonot alkiot olivat :( Kumma muuten kun minulle sanoi siellä se hoitaja että eivät käytä luokituksia, niitä kysyessäni! Ei varmaan halunnut masentaa minua :) Sen vuoksi pyysin sitten ne paperit itselleni, joista olen sitten totuuden selvittänyt.. Sinäkin taidat käydä siellä jostain kauempaa, eikös vaan? ettet oululaisia kuitenkaan ole.

Viime yö meni todella huonosti.. :mad: Tuntui etten oikein missään vaiheessa päässyt syvään uneen. Vessassakin piti kesken yötä käydä. Pistän tän kyllä täysin lugejen piikkiin! Mä oon yleensä niin hyvä nukkuja, etten varmaan heräis vaikka seinät kaatuis ympäriltä :LOL:
 
Älkää heittäkö toivoa noiden huonojen alkioiden suhteen :)

Mulla on kokemusta VAIN huonoista alkioista. Tässä hoidossa tyhjättiin 15 follia, joissa 11 munasolua. Aika hyvin! Vain 2 hedelmöittyi, munasolut oli epänormaaleja. Näistä toinen ei lähtenyt jakautumaan, eli roskiin meni. Toinen taas lähti, mutta olikin liian nopea.. Ei olis ollut kelvollinen pakkaseen, mutta lääkärin kävi meitä vissiin sääliksi kun vain yksi oli jäljellä. Kertoi kyllä suoraan, ettei todella ole hyvä.
Alkoi sitten siirron jälkeen kerrata edellisen hoidon kulkua. Silloin samasta aloitus määrästä 1 siirrettiin 2 meni pakkaseen. Sanoi, että seuraavaan hoitoon vaihdetaan lääkkeet ja yritetään muutenkin toisella tavalla saada paremman laatuisia soluja.
Lääkärin sanoin oli aivan ihme, että ensimmäisessä hoidossa tulin raskaaksi niin huonolla alkiolla :O Kukaan ei tälläistä meille silloin kertonut. Kuviteltiin, että oltiin saatu hyvä vauvanalku matkaan.
Voitte kuvitella kuin lannitetuin mielin kotiin siirrosta lähdettiin. Eikä siinä kaikki, seuraavana päivänä tuli aivan karmeet vatsakivut. Kuume nousi. Takkaisin polille, tulehdusarvot korkeella. Sain parit vahvat antibiootit ja olin aivan varma niiden viimeistään sinetöivän meidän vauvanalun kohtalon..
Ekan hoidon huonosta alkiosta syntyi mitä ihanin prinsessa :heart: Toisen hoidon vieläkin huonommasta tein plussan pari viikkoa sitten.

Sinnikkäitä on vissiin minun solut, vaikkei parasta luokkaa :heart:

Suuret tsempit kaikille piinailuun!
 
Poistun lopultakin piinailijoiden joukosta. Nega edelleen, pp17, vuotokin alkoi yöllä. On oikeastaan huojentava olo, että tää pitkittynyt piina lopultakin loppui ja pääsen palaamaan normaaliin arkeen.

Lohtua kohtalotovereille, voimaa ja onnea piinistelijöille ja onnittelut plussanneille.
 
Garfield :hug:

Eina Ei olla Oulusta :)

Smirg Hyvän saaliin saitte pakkaseen pikkukavereita. Meille ei nyt jääny mitään pakkaseen mutta voin olla jo ihan varma, etten tähän rumbaan enää viidettä kertaa lähde :whistle:

Pimpam10 Oikeassa olet, ettei tarvitse olla hyväkään alkio kiinni tarraamiseen :heart:
Onnea raskaudesta!
 
Viimeksi muokattu:
Eina, kiva kyllä kun on samoilla päivillä piinailijoita.. :D Mulla tosin testipäivä on jo 30.12, eli silloin ois labraan meno. Työpäivä silloin ja mielenkiinolla odotan omaa reaktioo, kun tulee puhelu miltä näyttää. Tosin jos säännöllinen kierto jatkuu, niin vuodon pitäisi alkaa hyvinkin paljon aikasemmin, jota en toivo!

Pieni Tähtönen, olin kyllä itekin tyytyväinen tuohon saaliiseen, kun edellisen kerran keväällä puregonista pienellä annoksella ei oikeen tullut mitään palleroita. Silloin siis koitettiin tehä inseminaatioo..

Mietin tässä huolissani massun kipuilua, ett mahtaakohan munasarojen kramppimainen kipu vielä pp3 olla normaalia...??? Mä siis olen pärjännyt hyvin vähillä kipulääkkeillä punktion jälkeen, mutta tää aaltomainen kramppi on ilkeen tuntusta.. Kestää vaan hetken ja on kyllä molemmin puolin. Ihan kun joku kääntäs solmuun piuhoja tuolla.. :D Vatsan turvotus on jo onneksi tänään poissa. Vai voisko nuo Luget saada tän aikaan??? argh, miksi pitääkin niin tarkkaan itteensä kuunnella. Selkeesti liian vähän tekemistä.. :D
 

Yhteistyössä