Älkää heittäkö toivoa noiden huonojen alkioiden suhteen
Mulla on kokemusta VAIN huonoista alkioista. Tässä hoidossa tyhjättiin 15 follia, joissa 11 munasolua. Aika hyvin! Vain 2 hedelmöittyi, munasolut oli epänormaaleja. Näistä toinen ei lähtenyt jakautumaan, eli roskiin meni. Toinen taas lähti, mutta olikin liian nopea.. Ei olis ollut kelvollinen pakkaseen, mutta lääkärin kävi meitä vissiin sääliksi kun vain yksi oli jäljellä. Kertoi kyllä suoraan, ettei todella ole hyvä.
Alkoi sitten siirron jälkeen kerrata edellisen hoidon kulkua. Silloin samasta aloitus määrästä 1 siirrettiin 2 meni pakkaseen. Sanoi, että seuraavaan hoitoon vaihdetaan lääkkeet ja yritetään muutenkin toisella tavalla saada paremman laatuisia soluja.
Lääkärin sanoin oli aivan ihme, että ensimmäisessä hoidossa tulin raskaaksi niin huonolla alkiolla :O Kukaan ei tälläistä meille silloin kertonut. Kuviteltiin, että oltiin saatu hyvä vauvanalku matkaan.
Voitte kuvitella kuin lannitetuin mielin kotiin siirrosta lähdettiin. Eikä siinä kaikki, seuraavana päivänä tuli aivan karmeet vatsakivut. Kuume nousi. Takkaisin polille, tulehdusarvot korkeella. Sain parit vahvat antibiootit ja olin aivan varma niiden viimeistään sinetöivän meidän vauvanalun kohtalon..
Ekan hoidon huonosta alkiosta syntyi mitä ihanin prinsessa :heart: Toisen hoidon vieläkin huonommasta tein plussan pari viikkoa sitten.
Sinnikkäitä on vissiin minun solut, vaikkei parasta luokkaa :heart:
Suuret tsempit kaikille piinailuun!