Ross, mun ystävällä on kerran käynyt niin että alkiot kuoli sulatuksessa ja ehdittiin vielä sulattamaan uudet. Toivotaan että sulla kaikki sujuisi ongelmitta! Muakin vähän huolettaa, meillä ei vielä kertaakaan ole alkio(t) kuollu sulatuksessa mutta miten pitkään niin hyvä tuuri voi jatkua? Nyt taas kuitenkin kyseessä viimeiset (heikoimmat?) alkiot koko satsista... Niin ja mulla siis tukena nyt ekaa kertaa kortisoni (ihan pienen endoepäily takia) ja keltarauhashormoni, käytän Crinonea.
Elli82, onnea ja peukkuja! Älä huoli, ei se alkio sieltä pois tule.
Mullakin oli kyllä varsinkin ekoilla kerroilla ihan höhlä olo, varsinkin kun kävin pissalla heti toimenpiteen jälkeen, että eikö se siitä paineesta jo samantien puserru ulos.
Mutta luotetaan lääkäreihin, ja onhan noita koeputkilapsia melkoisesti jo todisteena hoidon toimivuudesta.
Kysyit mitä pitää välttää jne piinapäivillä; mulla on tulossa kahdeksas siirto, joten piinailuja on jo takana ja kaikkia eri kombinaaioita olen kokeillut. Olen ottanut puoli lasia punaviiniä joka ilta, ollut absolutisti, käynyt lenkillä joka päivä ja löhönnyt sohvalla viltti masun päällä, ajatellut optimistisesti ja pessimistisesti, ollut ajattelematta ollenkaan, tehnyt kiireviikkoja töissä ja lomaillut. Syönyt vitamiineja ja välttänyt kahvia. Yhden yhtään plussaa en ole saanut, ja kaikki alkiot on olleet hyviä, joten eipähän sillä tunnu olevan merkitystä miten sitä sen kaksi viikkoa kuluttaa.
Koita vaan oman mielenrauhan vuoksi ottaa rennosti! Toivon kovasti sulle plussaa!