Minkälainen mies on sinulle totaalinen TURN-OFF?

  • Viestiketjun aloittaja kerro
  • Ensimmäinen viesti
pokkura
Likainen, (enkä nyt tarkoita mitään salilla hikoilua, kun lihakset kiiltelee "puhtaassa hiessä"), lihava, hyvin huonolla iholla varustettu. Sovinisti-karjut eivät myöskään sytytä, tai jos näkee että mies on muuten täynnä itseään, se vasta ällöä onkin.
 
Sellainen, joka on ihan vitun täynnä itseään. Ajaa kalliilla autolla ja kuvittelee että mä tajuaisin menopelinsä hienouksista. Sellainen, joka kuvittelee että sapuskat tarjoamalla olen valmis mihin tahansa. Siis sellainen sovinisti-macho-snobi-paskiainen. :D

No okei, jos se oikeasti on noin hiton ärsyttävä, niin saaattaa se jopa seksuaalisesti kiihottaa, mutta silloin sadistiminäni kiusaa sekä sitä että itseäni.
 
hiii
Näsäviisas... sellainen jolla on muka-nokkelia kommentteja asiaan kuin asiaan. Pahinta on jos mies yrittää sillä tehdä vaikutusta, että näsäviisastelee jollekin "esittäen" siinä coolia mun suuntaan. Ja näitä on muutama tosiaan ollut.
 
Tottuudentorvi
Bannit se on saanut, ja on sitä ikäluokkaa, joka ei osaa kiertää banneja. Toivon todella, että täällä on tarkempi moderointi. Sain tarpeekseni av:n ala-arvoisests moderoinnista.
 

Yhteistyössä