hipsterström
Huh, näitten juttujen perusteella kaiken järjen mukaan miula pitäs olla tosi yksinäinen elämä
Pyhä vulva -miehellä on jakautunut persoonallisuus?mitäs nyttin järjen jättiläiset liikenteessä pyhä vulva mies on vain yksi henkilö
Miehet on sikoja, näin sanoo vain YKSI (1) nainen Suomessa?
Tupakointi ehdoton ei, samoin jos mies on lyhyempi ja heiveröinen.Siis mies jollaisen kansa et suostuisi mihinkään?
Onpas tarkat kriteerit inhoamiselle Sun inhoamislistalle ei moni yllä, laske vähän rimaaMinä en koskisi pitkällä tikullakaan lyhyeen, epäsiistiin mieheen, joka tupakoisi ja käyttäisi alkoholia humalahakuisesti säännöllisesti, olisi huonokäytöksinen ja laiska, joka olisi joko täysi nössö tai sitten liikaa itseään täynnä, joka olisi estoinen ja kokeilunhaluton lahna sängyssä ja joka olisi typerä ja ei osaisi keskustella mistään, jolla olisi elämänhallinta hakusessa ja joka haluaisi lapsia. Lisäekstrakauhua tulisi jos olisi todella lihaksikas tai todella lihava.
Nämä kaikki ominaisuudet kun olisi samassa miehessä niin voi apua!Alkuperäinen kirjoittaja laaman nöyhtä;30707755:Hjallis-leukainen, Nykäs-housuinen, Keskis-puheella "siunattu", Tauski-luonteinen, Stubbi-hampainen, Mikko Kuustos-tukkainen, Hans Välimäki-egoinen, Jutila-perseinen, Eerikäis-tatuointinen, Carl Haglund-sisuinen Mamba-fani.
Muutamia oli mutsillas, sekä munakokkelia.Näsäviisas... sellainen jolla on muka-nokkelia kommentteja asiaan kuin asiaan. Pahinta on jos mies yrittää sillä tehdä vaikutusta, että näsäviisastelee jollekin "esittäen" siinä coolia mun suuntaan. Ja näitä on muutama tosiaan ollut.
Miksi? Siksikö, että sä fanitat itse venäläisiä naisia? Kai joku nyt saa tykätä suomalaisista miehistä, on se kumma, jos sekin tekee naisesta jotenkin tyhmän, jos se suosii kotimaista????T. AV-mamma yläasteen keskiarvolla 5,1
Kirjoitinko ettei saa tykätä? Osaatko lukea?Miksi? Siksikö, että sä fanitat itse venäläisiä naisia? Kai joku nyt saa tykätä suomalaisista miehistä, on se kumma, jos sekin tekee naisesta jotenkin tyhmän, jos se suosii kotimaista????