Minkälainen mies on sinulle totaalinen TURN-OFF?

  • Viestiketjun aloittaja kerro
  • Ensimmäinen viesti
AS
Kirjoitinko ettei saa tykätä? Osaatko lukea?

henkilö kirjoitti, että ulkomaalaiset ovat EHDOTON turnoff. Se on mielestäni aika eri asia kuin tykätä suomalaisesta.
??? Niin, no, jos suosii suomalaista, eikä saa pieninmäistäkään värähdystä ulkomaalaisesta, niin eikö se ulkomaalainen sillon ole TURNOFF?
Mä en vaan käsitä, että mitä väärää siinä on tai miksi se tekee kenestäkään tyhmän?

Jotenkin käsittämätöntä, että sunkaltanen urpo aukoo täällä päätään.
 
vierailija-
??? Niin, no, jos suosii suomalaista, eikä saa pieninmäistäkään värähdystä ulkomaalaisesta, niin eikö se ulkomaalainen sillon ole TURNOFF?
Mä en vaan käsitä, että mitä väärää siinä on tai miksi se tekee kenestäkään tyhmän?

Jotenkin käsittämätöntä, että sunkaltanen urpo aukoo täällä päätään.
Jep.
Mä voisin kyllä hyvin kuvitella kiinnostuvani jostain englantilaisesta,norjalaisesta tms. mutta aasialaiset,itämaiset,yleensä tummat(poikkeuksiakin on) miehet eivät vain kiinnosta.
Ulkomaalaisuus ei siis itsessään ole se turn-off.
 
AS
Jep.
Mä voisin kyllä hyvin kuvitella kiinnostuvani jostain englantilaisesta,norjalaisesta tms. mutta aasialaiset,itämaiset,yleensä tummat(poikkeuksiakin on) miehet eivät vain kiinnosta.
Ulkomaalaisuus ei siis itsessään ole se turn-off.
Joo. No mä en sillälailla omasta puolestani puhunut tuossa. Ihmettelen vaan, miksi joku tulee rääpimään päätään siitä, että joku kertoo mieltymyksistään.

Englantilaiset on kyllä aika viehättäviä aksenttinsa kanssa...
 

Yhteistyössä