H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mitäs nyttin järjen jättiläiset liikenteessäpyhä vulva mies on vain yksi henkilö
![]()
Miehet on sikoja, näin sanoo vain YKSI (1) nainen Suomessa?
Siis mies jollaisen kansa et suostuisi mihinkään?
Minä en koskisi pitkällä tikullakaan lyhyeen, epäsiistiin mieheen, joka tupakoisi ja käyttäisi alkoholia humalahakuisesti säännöllisesti, olisi huonokäytöksinen ja laiska, joka olisi joko täysi nössö tai sitten liikaa itseään täynnä, joka olisi estoinen ja kokeilunhaluton lahna sängyssä ja joka olisi typerä ja ei osaisi keskustella mistään, jolla olisi elämänhallinta hakusessa ja joka haluaisi lapsia. Lisäekstrakauhua tulisi jos olisi todella lihaksikas tai todella lihava.
Alkuperäinen kirjoittaja laaman nöyhtä;30707755:Hjallis-leukainen, Nykäs-housuinen, Keskis-puheella "siunattu", Tauski-luonteinen, Stubbi-hampainen, Mikko Kuustos-tukkainen, Hans Välimäki-egoinen, Jutila-perseinen, Eerikäis-tatuointinen, Carl Haglund-sisuinen Mamba-fani.
Näsäviisas... sellainen jolla on muka-nokkelia kommentteja asiaan kuin asiaan. Pahinta on jos mies yrittää sillä tehdä vaikutusta, että näsäviisastelee jollekin "esittäen" siinä coolia mun suuntaan. Ja näitä on muutama tosiaan ollut.
T. AV-mamma yläasteen keskiarvolla 5,1
Miksi? Siksikö, että sä fanitat itse venäläisiä naisia? Kai joku nyt saa tykätä suomalaisista miehistä, on se kumma, jos sekin tekee naisesta jotenkin tyhmän, jos se suosii kotimaista????