Alkuperäinen kirjoittaja sivistäjä:Jörniminen -nimitys tulee Jörn Donnerista, joka on kuulemma kova tekemään sitä.
:x ei ihmekään että sana on vastenmielinen. Puputtelu on lähes yhtä paha, mutta teinimäisellä tavalla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sivistäjä:Jörniminen -nimitys tulee Jörn Donnerista, joka on kuulemma kova tekemään sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:Mun ukkeli kysyi tossa pari päivää sitten että imetkö tatin tyhjäksi.Siihenhän se meni..
Älkää olko niin tosikkoja.
![]()
Mitä sä tällasta kerrot... Pitäis kuule olla kynttilöitä, vaahtokylpyä ja kahden tunnin hierontaa. Sen jälkeen lähetyssaarnaajassa rakastelua ruusun terälehdillä.
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:no entäs mun miehen..
"saiskos kastaa kärkee?"
ja oli joku toinenkin mikä kyllä saa ihan suoran ei:n.
"lemmitäänkö" tai "pupuillaanko" on must ok.
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:Mun ukkeli kysyi tossa pari päivää sitten että imetkö tatin tyhjäksi.Siihenhän se meni..
![]()
Mitä sä tällasta kerrot... Pitäis kuule olla kynttilöitä, vaahtokylpyä ja kahden tunnin hierontaa. Sen jälkeen lähetyssaarnaajassa rakastelua ruusun terälehdillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:Mun ukkeli kysyi tossa pari päivää sitten että imetkö tatin tyhjäksi.Siihenhän se meni..
![]()
Joo, tuntuu että menin paljastamaan liikaa meidän huumorintajusta.. :kieh: