Voiko se alapääkarvoitus/karvattomuus olla uudelle kumppanille jotenkin pettymys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mietteliäs"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mietteliäs"

Vieras
Enhän siis voi tietää, suosiiko mies ehdottomasti jotakin tiettyä tyyliä ja onko joku tyyli ihan totaalinen turn off...
Ihan tyhmää ja lapsellista miettiä, mutta mietin silti. Jotenkin haluaisin kuitenkin meidän ensimmäisestä yhteisestä kerrasta kaikinpuolin onnistuneen..

Joo kyllä ehdottomasti nostattaa tunnelmaa jos nainen alentuen kyselee millaista pillukarvaa herra haluaa? "Kyllä minä teen mitä vain."

Toisinpäin sanottuna, kiihottavaa on jos nainen rempseästi sanoo että nuoleppas mun tussua eikä aristele ja häpeile karvojaan.

• Tykkää
Reactions: Lau123
Joo kyllä ehdottomasti nostattaa tunnelmaa jos nainen alentuen kyselee millaista pillukarvaa herra haluaa? "Kyllä minä teen mitä vain."

Toisinpäin sanottuna, kiihottavaa on jos nainen rempseästi sanoo että nuoleppas mun tussua eikä aristele ja häpeile karvojaan.

Joo, mitenkään muuten asiasta ei voi eikä saa puhua kuin alentuen.

[QUOTE="...";28547276]Oisko sit sellanen lyhkänen, ei ihan posliini mut kuitenkin siistitty..? Kompromissi :)[/QUOTE]

Näin mäkin tekisin, siistitty muttei broitsku.

Harvassa on ne jotka kauheasta rämemajavasta tykkäisi ja posliinistakaan ei ihan kaikki tykkää. Siistitty lyhyt karva tuskin ällöttää ketään kovin paljoa.

Eli samalla tavalla kuin suominaiset muutenkin, olla vähän harmaa seinäruusu. Välimallinen ja kaikille sopivasti kelpaava, mutta ei kenellekään omiaan?

[QUOTE="...";28547276]Oisko sit sellanen lyhkänen, ei ihan posliini mut kuitenkin siistitty..? Kompromissi :)[/QUOTE]

Edelleen suosittelen kysymistä, vastaus voi olla kiva ylläri. Ainakin mieheni vastaus (ennen kuin oli mieheni edes) oli ihana, hän sanoi jotain siihen suuntaan, että ihan sama, hän rakastaa sitä joka tapauksessa.

Mä en ymmärrä, mikä haloo tällä palstalla on jostain alapääkarvoituksesta!?

Jos haluaa olla karvainen, on karvainen. Jos haluaa olla karvaton, on karvaton. Ja miettiikö joku oikeasti etukäteen, että "toivottavasti sillä on sydämen muotoiseksi ajeltu karvoitus" tms.
Sama tavara sieltä kuitenkin löytyy :D

Ja kuka mies oikeasti vastaa, että "haluan, että ajelet kaikki pois". Voisin kuvitella, että jokainen mies vastaa tuoreessa suhteessa jotain tyyliin "ihan sama, kun se on sinun" tms.

Mielestäni suhteeseen lähdetään lähtökohtaisesti omana itsenä eikä yritetä mukautua sellaiseksi, kuin toinen haluaa. Millainen karvoitus sinulla yleensä on, pidä sellainen.

Yhteistyössä