Miksi joillakin on käsitys, että yh:lta saa kuka vain ja helposti? Tai läskiltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
No miehenä voin kertoa että niiltä kyllä irtoaa helpoiten.

Verrattuna mihin? Sä lähet baariin niin tuskin siellä ne parisuhteessa olevat itseään niin hirveästi jakelee :D Ja jollei käy teinibaareissa niin tietyssä iässä lähes kaikilla sinkkunaisilla alkaa olemaan jo lapsia. Ihan puhtaasti tilastotiedettä, ei mitään tekemistä sen kanssa, että lasten saaminen olisi tehnyt jostakin naisesta helpomman :D

Yllättävän moni varattu mies tai nainen tyrkyttää itseään muille. Monet muka siveellisest vaimot villiintyvät viinaa saadessaan eikä siinä enää muisteta, että ollaan varattuja. Aamulla kadutaan ja toivotaan ettei mies saa tietää. Kunnes tulee seuraava kännireissu ja sama toistuu.

Verrattuna mihin? Sä lähet baariin niin tuskin siellä ne parisuhteessa olevat itseään niin hirveästi jakelee :D Ja jollei käy teinibaareissa niin tietyssä iässä lähes kaikilla sinkkunaisilla alkaa olemaan jo lapsia. Ihan puhtaasti tilastotiedettä, ei mitään tekemistä sen kanssa, että lasten saaminen olisi tehnyt jostakin naisesta helpomman :D

Et ole tainnut käydä baareissa paljon ja eikös kyseessä olleet yh tapaukset?

En ole tainnut käydä baareissa paljon ja eikös kyseessä olleet yh-tapaukset? Mites tämä nyt liittyi minun vastaukseeni?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:

Mutta ei kannata yleistää. Ei nimittäin onnistu kaikkien kohdalla.

Miksi ihmiset ottavat itseensä yleistämisestä? Huono itsetunto vai mitä? Minäkin kuulun moneen sellaiseen ryhmään, jota kohtaan on sellaisia ennakkoluuloja, jotka ei päde muhun ollenkaan. Mutta mä sentään tajuan olevani yksilö, eikä ryhmiin kohdistuvat ennakkoluulot mun mielestä koske mua. Vaikka kuuluisinkin teoriassa ko. ryhmään.

No mä ainakin haluaisin oikoa ihmisten epäluuloja ja estää yleistämistä. En pidä tuollaista kovin kivana mitään ryhmää kohtaan.

Jostain ne ennakkoluulotkin on peräisin. Ja niitä on kaikkia ryhmiä kohtaan, aina. Sun kannattaa vaan osoittaa ne vääriksi sun kohdalla. Se on paras keino. Jokainen toimii itsensä puolesta, ei koko ryhmän.

Jostain ne ennakkoluulotkin on peräisin. Ja niitä on kaikkia ryhmiä kohtaan, aina. Sun kannattaa vaan osoittaa ne vääriksi sun kohdalla. Se on paras keino. Jokainen toimii itsensä puolesta, ei koko ryhmän.

Tottahan tuo on. Se vain tuntuu joskus kuin taistelisi tuulimyllyjä vastaan varsinkin jos yrittää korjata omaa mainettaan jonka toiset ovat ihan vaikka ilkeyksissään pilanneet. Ei ole kivaa kuulla olevansa huora, jakorasia tms. kun asia ei todellakaan niin ole. :/

Yllättävän moni varattu mies tai nainen tyrkyttää itseään muille. Monet muka siveellisest vaimot villiintyvät viinaa saadessaan eikä siinä enää muisteta, että ollaan varattuja. Aamulla kadutaan ja toivotaan ettei mies saa tietää. Kunnes tulee seuraava kännireissu ja sama toistuu.

No tarjotkoot, mutta sekään ei sitten liittynyt tähän, että yksinhuoltajilta irtoaisi helpoiten :D

Miulla puolestaan olis nyt ihan pirun komeita miehiä tyrkyllä, lihasta ja seksiä tihkuvia rantaleijonia... missä hitossa ne oli kolme vuotta sitten?!?! |O Onko yh-äidit muodissa vai miehet sokeita?

Mutta ei kannata yleistää. Ei nimittäin onnistu kaikkien kohdalla.

Miksi ihmiset ottavat itseensä yleistämisestä? Huono itsetunto vai mitä? Minäkin kuulun moneen sellaiseen ryhmään, jota kohtaan on sellaisia ennakkoluuloja, jotka ei päde muhun ollenkaan. Mutta mä sentään tajuan olevani yksilö, eikä ryhmiin kohdistuvat ennakkoluulot mun mielestä koske mua. Vaikka kuuluisinkin teoriassa ko. ryhmään.

No mä ainakin haluaisin oikoa ihmisten epäluuloja ja estää yleistämistä. En pidä tuollaista kovin kivana mitään ryhmää kohtaan.

Mä luulen, että noi ennakkoluulot on naisten itsensä keksimiä. Jos joku yksinhuoltaja tuttu sattuu käymään kerran kuukaudessa baarissa ja kaipaa seksiä, niin on heti helppo nakki. Onhan se omalta osalta helppo sanoa jos avioliitossa on ja seksi luistaa kotona, eikai sitä tee mieli seksiä baarista.

Tai sitten ihan puhdas kateus, kun toinen uskaltaa (kyllä, joskus se on rohkeutta olla sitä, ei kaikista ole) olla yksinhuoltaja ja nauttia omalla tavallaan suhteista. jos toinen itse elää kuivaa avioliittoa, vieraat kiinnostaisi muttei riitä pokka. Heti kateellisena läyhätään, että tämä toinen on sitten vähintään lutka.

Mun kokemus asiasta on sellainen, että onpa sinkku tai yh niin "ei niin viehättävä" nainen lähtee useammin eri partnereiden mukaan seksin perässä, mutta kauniimpi löytää hyvin pian seurustelusuhteen kun entinen päättyy. Kosijoita siihen riittää ja on varaa mistä valitakin. Mutten silti yleistä, oma kokemus vaan on tämä

Tottahan tuo on. Se vain tuntuu joskus kuin taistelisi tuulimyllyjä vastaan varsinkin jos yrittää korjata omaa mainettaan jonka toiset ovat ihan vaikka ilkeyksissään pilanneet. Ei ole kivaa kuulla olevansa huora, jakorasia tms. kun asia ei todellakaan niin ole. :/

Ymmärrän. Elämä tyhmien ihmisten kanssa on rankkaa. Mutta onneksi tyhmien mielipiteistä ei tarvitse välittääkään :)

Minä olin antelian silloin nuorena lapsettomana likkana. Annoin veljeksille, kaveruksille, kaverin exälle jne. Nyt yksinhuoltajana en anna kellekään. Kun ei tosiaan himota seksi sitten yhtään. Nuorena panetti taas koko ajan!

Ymmärrän. Elämä tyhmien ihmisten kanssa on rankkaa. Mutta onneksi tyhmien mielipiteistä ei tarvitse välittääkään :)

Eihän niistä pitäisi välittää, mutta kyllä ne typerät juorut ovat monta kertaneet satuttaneet mua ja pitänyt itkeä, että mitä niin pahaa olen muka tehnyt että musta pitää levittää perättömiä juttuja. :(

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Miulla puolestaan olis nyt ihan pirun komeita miehiä tyrkyllä, lihasta ja seksiä tihkuvia rantaleijonia... missä hitossa ne oli kolme vuotta sitten?!?! |O Onko yh-äidit muodissa vai miehet sokeita?

Niillä on joku taso sentään.

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:

Niillä on joku taso sentään.

Oletko saanut pakit vai miksi sulta tulee nyt vähän ilkeän kuuloista tekstiä?

Yhteistyössä