minkälainen haju kannabiksen tms huumeen kasvatuksesta lähtee?

  • Viestiketjun aloittaja "naapuri"
  • Ensimmäinen viesti
"huhhuh"
[QUOTE="naapuri";26569350]En keksinyt niitä, vaan olen kuullut ja hänen ikkunastaan on heijastunut kasvilampun valo. Olen vain olettanut niiden olevan eri tarkoituksiin. Mistäs minä tiedän mitä he niillä tekevät, mutta en nyt ensimmäisenä ole kasvivalosta epäillyt huumeidenkasvatusta, kun en ole edes tajunnut niiden liittyvän yhteen. Nyt tässä nettiä selaillessa törmäsin äsken siihen tietoon. En ole tajunnut tuota puhaltimien yhteyttäkään vasta kuin äsken löysin senkin tiedon.[/QUOTE]

Kasvilamppuja käytetään myös mm. yrttien kasvattamiseen, tuulettimet nyt on ihan tavallinen juttu ja niitä on jokaisella. Mutta saathan sä leikkiä salapoliisia jos siltä tuntuu.
 
"vieras"
Olisikos sulla yhtään poliisia kaverina?
Niillä on oikein hyvin treenattu nenä noihin haisteluihin.
Pyydä kaffeelle.

Moniko tälläkin palstalla on mahtanut pössytellä päänsä pehmeeksi.
 
[QUOTE="naapuri";26569413]sellaista sinertävää.

Mutta en väitä ettenkö voi olla väärässä tai enhän oikeastaan ajattele, että kyse olisi välttämättä huumeista, se vain tuli yhtenä ajatuksena mieleeni. Kummallinen tyrmäys ja haukkuminen täällä alkoi heti.

Huomaa, että suomalaiset voi pahoin.[/QUOTE]

Ei se sitten ole HUUUMEIDENkasvatuslamppu.
 
"vieras"
Jos se kasvattaa chilejä siellä?
Eikös sekin ole aika hifistelyä nykyään, kasvilamppua ja tuulettimia ja kosteusprosentin tarkkailua?
Ystäväni mulle joskus näin väitti.
 
"huhhuh"
No oli mitä oli niin jos haju on häiritsevä oikeasti ja jatkuva (etkä ole vain turhan herkkä) niin kyllähän huoltoyhtiön pitäisi tsekata ettei ole ilmanvaihdossa häikkää koska se luultavasti teillä on vikana, ei hajujen muuten pitäisi kulkeutua asunnosta toiseen häiritsevän voimakkaana.
 
[QUOTE="naapuri";26569504]Niin, mielummin hankala kuin helppo...[/QUOTE]

Olet siis niitä ihmisiä joiden mielestä kaikki pitää tehdä mahdollisimman vaikeaksi, vai? Kannattanee muuttaa omakotitaloon.
 
[QUOTE="naapuri";26569585]Ja sinä olet vissiin niitä ihmisiä, jotka viettävät mitäs nyt palstalla päivät haukkumassa ja arvostelemassa muita ihmisiä. Kumpi meistä nyt sitten on inhottavampi.[/QUOTE]

Niin no, minä en syytä naapureitani netissä huumausainerikoksista pelkkien mielikuvituksellisten oletusten perusteella.
 
[QUOTE="vieras";26569696]Ja just luin senkin nyt, että sinertävä valo on kasvuvaiheessa paras. että tuo näkemäni valo kyllä kävisi.[/QUOTE]

Kyse on valon spektristä, tuo sinisyys ei tarkoita arkielämän sinistä valoa. Esim. päivänvalo on sinertävää.
 
juujuu
[QUOTE="naapuri";26569413]sellaista sinertävää.

Mutta en väitä ettenkö voi olla väärässä tai enhän oikeastaan ajattele, että kyse olisi välttämättä huumeista, se vain tuli yhtenä ajatuksena mieleeni. Kummallinen tyrmäys ja haukkuminen täällä alkoi heti.

Huomaa, että suomalaiset voi pahoin.[/QUOTE]

Kannabis tarvitsee kasvaakseen melko kellertävänsävyisen valon. :)
 
"vieras"
itse laittaisin laatikkoon ihan viestiä että olen hajusteallerginen ja olis kiva jos ei "naapurin tuoksut" tunkisi teille. tai jos haistaisin ihan hampun niin laittaisin lapun että koko rappu lemahtaa että voisko asialle tehdä jotakin, kukituksessa kyllä lemahtaa ja kovaa semmonen pistävä, imelähkö yrttinen tuoksu. Mulle on toisaalta sama mitä kukainenkin duunaa kämpässään mutta palovaara on noissa kasvatushommissa suuri kun ne sähköviritelmät tehdään itse, osattiin sitä tai ei. mistä haju tulee? sauna ja vaatehuoneet ja kaapit ovat aika suosittuja paikkoja kuulemma.
 
RAMB0
[QUOTE="naapuri";26569370]kysyn nyt suoraan. Kasvatatko sinä huumeita?[/QUOTE]

Mua vähän häiritsee että tässä threadissa käytetään toistuvasti sanaa HUUME. Miksette voi puhua vain yksinkertaisesti kannabiksesta?

Muitakin "huumekasveja" on olemassa kuin kannabis, eivätkä ne tuoksu samalta /miltään.
Kannabis on sitä paitsi terveellistä, eikä VOI mennä kauaakaan ennen kuin tämä typerä kieltolaki kumotaan -saisi tulla vaikka kasvatuspakko, niin hyödyllinen kasvi se on.

Katsokaa pari valistavaa dokumenttia aiheesta. Kannattaa aloittaa vaikkapa tästä:
Run From The Cure - Second Edition - The Rick Simpson Story - YouTube
 
korjaus
[QUOTE="naapuri";26569413]sellaista sinertävää.

Mutta en väitä ettenkö voi olla väärässä tai enhän oikeastaan ajattele, että kyse olisi välttämättä huumeista, se vain tuli yhtenä ajatuksena mieleeni. Kummallinen tyrmäys ja haukkuminen täällä alkoi heti.

Huomaa, että suomalaiset voi pahoin.[/QUOTE]

hamppu tarvii kasvaakseen aika kellertävän valon. Esim akvaarioissa käytetään sinertävää valoa, ja suodattimen ääni saattaa kuulostaa myös tuulettimelta. :)
 
"vieras"
Jos siellä poltetaan suitsukkeita? Minä poltan aika paljon ja olenkin ajatellut että onneksi asutaan ok-talossa. Muuten olisi varmaan jo epäilty jostain laittomuuksista :D
 
"vierailija"
Miksi naapurin lapset tulevat meille leikkimään haisevina ja ilman sukkia joka musta ällöttävää.Eikö niillä ole suihkupäiviä usein ja puhtaita vaateita ja sukat jalassa.Meillä lapset käy usein suihkussa ja puhtaat vaateet,sukat jalassa kun kyläilevät.
 
"jokuvaan"
Se on nyt homma niin, että jos siellä haisee ihan ilman raikastimelle, niin ei se voi olla muuta, kuin Meksikolainen huume kartelli, mikä kasvattaa kannabista, siun naapurin yksiössä. Että kaikille jotka haistaa naapurista ilmanraikastimen tuoksun, niin poliisille ilmoittakaa rohkeasti!
 

Yhteistyössä