minkälainen haju kannabiksen tms huumeen kasvatuksesta lähtee?

  • Viestiketjun aloittaja "naapuri"
  • Ensimmäinen viesti
"naapuri"
hahahahah, mitä ääliöitä täälläkin vilisee. Todellakin tulee hajua jos kasvattaa, mutta sitä varten kannattaaolla hyvä hajunpoistojärjestelmä. Ja ap:lle, kannabis ja mari on sama asia. Kannabis haisee kukitusvaiheessa lähinnä kissankuselle, eitodellakaan vessanraikastimelle. Ja mitä sä ap siitä hyödyt jos narauttaisitkin yhden hipin?
Sen verran hyödyn, että voisin itsekin käyttää tätä tilaa, joka haisee. Kuitenkin maksan myös siitä vuokraa. Olen valittanut hajusta, mutta ei huoltomies paljon niskaansa notkauttanut. Jotain ainetta viemäriin kaadettiin, ei auttanut, kun ei se viemäreistä tule.
 
[QUOTE="naapuri";26569067]Tuoksu on siis erittäin voimakas, ihmeellistä jos jonkun raikastin haisee niin voimakkasti, luulisi sen tukehtuvan siihen jo.

Vessanraikastimia on monen tuoksuisia, siksi kuvailin sitä tuollaiseksi. Meillä ei mitää raikastimia ole ollut ikinä, joten en nyt tiedä tarkkaan mille ne tuoksuu.

Tuoksu on sellainen makean ja imelän haju, ehkä jonkinlainen mieto tunkkainen haju seassa. Naapuri ei ole ainakaan himosiivoaja enkä usko että ruiskuttelee paljon raikastimiakaan. Puhaltimien ääni sieltä on kuulunut ajoittain. Nyt vasta tuli mieleen huumeet, kun luin niiden kasvattamisen haisevan.[/QUOTE]

Kesällä tuulettimet päällä?! Ei herranjestas!!
 
"naapuri"
No paskanko pitäs lemuta? Mieluummin vessanraikastimen tuoksu naapurista kun ensiksi mainitsemani.. :O Toki voit mennä kysymään asiasta jos nyt välttämättä tahdot itsesi nolata naapurustossa.
Mielummin ottaisin sen paskan tuoksun, se kun ei aiheuta migreeniä kuten tuollainen pistävän imelä haju. Tällä hetkellä vain välttelen tuota huonetta. Haistelenhan minä lasten paskojakin monta kertaa päivässä, siihen tottuu.
 
ejk
[QUOTE="naapuri";26569106]Mielummin ottaisin sen paskan tuoksun, se kun ei aiheuta migreeniä kuten tuollainen pistävän imelä haju. Tällä hetkellä vain välttelen tuota huonetta. Haistelenhan minä lasten paskojakin monta kertaa päivässä, siihen tottuu.[/QUOTE]

Otapa ja menepä nyt kysymään naapurilta, päästään mekin tästä hirmuisesta jännityksestä. Ihan kuule meinaa huonot olla jo housussa, BUHAH.. :LOL:
 
"naapuri"
Otapa ja menepä nyt kysymään naapurilta, päästään mekin tästä hirmuisesta jännityksestä. Ihan kuule meinaa huonot olla jo housussa, BUHAH.. :LOL:

Jotenkin lapsellista sakkia täällä tänään.

Tuli mieleeni, että kerran asuin asunnossa, jossa aiempi asukas oli kasvattanut jotain hamppuja. Haju oli silloin aika samanlainen, joskin huomattavasti miedompi. En osannut yhdistää sitäkään kuin vasta nyt, että hajuissa tosiaan on samankaltaisuutta.

Silloin se tyyppi oli häädetty jo muutama kuukausi aiemmin ja haju oli pinttynyt rakenteisiin.

Täällä on tosi naivia porukkaa, kun tuntuu ettei ihmiset tajua, että huumeiden kasvatus on aika yleistä.
 
Monestiko oot kasvattanut? Väität siis että me ääliöt ihan turhaansatsataan satasia ilmanvaihtoon? :D
hmmh kuka mistään ääliöistä on puhunut? oon ollut muutamassa eri asunnossa joista jälkeenpäin oon saanut tietää että siellä komerossa/kaapissa kasvoi tosiaan kyseistä tavaraa. eli hyvät ilmanvaihtojärjestelmät näköjään sitten ollut, anteeksi tietämättömyyteni, vastasin sen mukaan mitä itse tiesin asiasta että ei musta haise kasvaessa..
 
"naapuri"
Olen muuten aina ajatellut tuota vessanraikastimen hajuna, mutta en oikein usko siihen teoriaan enää. Tietysti tällä naapurilla on myös kasvilamppuja. Mutta onhan niitä monilla muillakin.

Puhaltimet, haju, kasvilamput, ihan sattumaako vai ei? Voi olla, mutta ei välttämättä. Valitan siis isännöitsijälle hajusta, selvittäkööt alkuperän, kunhan lähtee minun tiloistani pois.
 
Huumeiden kasvatus on kasvussa, enpä sitä kiellä. Mutta jotenkin vaan huvittaa kun vessanraikastimen hajusta epäillään että naapurissa kasvatetaan huumeita. Jos huoltomieheenkin on oltu jo yhteydessä niin eiköhän se naapuri olis jo jäänyt kiinni jos siellä oikeasti jotain tapahtuisi
 
[QUOTE="naapuri";26569269]Olen muuten aina ajatellut tuota vessanraikastimen hajuna, mutta en oikein usko siihen teoriaan enää. Tietysti tällä naapurilla on myös kasvilamppuja. Mutta onhan niitä monilla muillakin.

Puhaltimet, haju, kasvilamput, ihan sattumaako vai ei? Voi olla, mutta ei välttämättä. Valitan siis isännöitsijälle hajusta, selvittäkööt alkuperän, kunhan lähtee minun tiloistani pois.[/QUOTE]

Tai sanot/laitat lapun suoraan naapurille; Haju häiritsee, tehkää asialle jotain.
 
[QUOTE="naapuri";26569269]Olen muuten aina ajatellut tuota vessanraikastimen hajuna, mutta en oikein usko siihen teoriaan enää. Tietysti tällä naapurilla on myös kasvilamppuja. Mutta onhan niitä monilla muillakin.

Puhaltimet, haju, kasvilamput, ihan sattumaako vai ei? Voi olla, mutta ei välttämättä. Valitan siis isännöitsijälle hajusta, selvittäkööt alkuperän, kunhan lähtee minun tiloistani pois.[/QUOTE]

Ai nyt on jo kasvilamppujakin, mitäs vielä? vihreitä kuivuneita lehtiä lattioilla? Ikkunat jätesäkeillä ummessa, salaperäisesti livahtaa ovenraosta?
Kumman tarkasti tiedät mitä kaikkea naapurilla on, niin miten et ole vielä kasvattamoa löytänyt?
 
"huhhuh"
Tuskin kukaan epäilee sun havaintoja sen takia ettei haluis uskoa kotikasvatuksen olevan nousussa :D Vaan sen takia, että se nyt vaan ei haise ilmanraikastimelle. Ja sitten yhtäkkiä aloit keksimään että on niillä tuulettimia, kasvilamppuja jne. Tää on ihan himmee aloitus taas!
 
"naapuri"
Alkuperäinen kirjoittaja männinkäinen;26569275:
Huumeiden kasvatus on kasvussa, enpä sitä kiellä. Mutta jotenkin vaan huvittaa kun vessanraikastimen hajusta epäillään että naapurissa kasvatetaan huumeita. Jos huoltomieheenkin on oltu jo yhteydessä niin eiköhän se naapuri olis jo jäänyt kiinni jos siellä oikeasti jotain tapahtuisi
Onko huoltomiehet niin fiksuja, että haistavat minun asunnosta mitä naapurissa tapahtuu?

Olen asunut suuressa määrässä asuntoja, mutta vielä koskaan ei ole ollut tuollaista kummallista voimakasta makeaa hajua missään. Yksi tuttavani tunkee asuntonsa joka paikan täyteen raikastimia eikä nekään haise noin voimakkaasti. Mistähän naapuri sitten ostaa noin voimakkaita vessanraikastimia. Tai yrittääkö peittää muita hajuja niillä? No, enpä lähde itse sitä selvittämään.
 
"naapuri"
[QUOTE="huhhuh";26569310]Tuskin kukaan epäilee sun havaintoja sen takia ettei haluis uskoa kotikasvatuksen olevan nousussa :D Vaan sen takia, että se nyt vaan ei haise ilmanraikastimelle. Ja sitten yhtäkkiä aloit keksimään että on niillä tuulettimia, kasvilamppuja jne. Tää on ihan himmee aloitus taas![/QUOTE]

En keksinyt niitä, vaan olen kuullut ja hänen ikkunastaan on heijastunut kasvilampun valo. Olen vain olettanut niiden olevan eri tarkoituksiin. Mistäs minä tiedän mitä he niillä tekevät, mutta en nyt ensimmäisenä ole kasvivalosta epäillyt huumeidenkasvatusta, kun en ole edes tajunnut niiden liittyvän yhteen. Nyt tässä nettiä selaillessa törmäsin äsken siihen tietoon. En ole tajunnut tuota puhaltimien yhteyttäkään vasta kuin äsken löysin senkin tiedon.
 
"naapuri"
Alkuperäinen kirjoittaja männinkäinen;26569305:
Ai nyt on jo kasvilamppujakin, mitäs vielä? vihreitä kuivuneita lehtiä lattioilla? Ikkunat jätesäkeillä ummessa, salaperäisesti livahtaa ovenraosta?
Kumman tarkasti tiedät mitä kaikkea naapurilla on, niin miten et ole vielä kasvattamoa löytänyt?
kysyn nyt suoraan. Kasvatatko sinä huumeita?
 
[QUOTE="naapuri";26569350]En keksinyt niitä, vaan olen kuullut ja hänen ikkunastaan on heijastunut kasvilampun valo. Olen vain olettanut niiden olevan eri tarkoituksiin. Mistäs minä tiedän mitä he niillä tekevät, mutta en nyt ensimmäisenä ole kasvivalosta epäillyt huumeidenkasvatusta, kun en ole edes tajunnut niiden liittyvän yhteen. Nyt tässä nettiä selaillessa törmäsin äsken siihen tietoon. En ole tajunnut tuota puhaltimien yhteyttäkään vasta kuin äsken löysin senkin tiedon.[/QUOTE]

Millaista se kasvilampun valo on?
 
On olemassa aktiivihiilisuodattimia, mitkä poistavat kasvattamisesta tulevan hajun. Vaikea kuvitella, että kukaan vessanraikastimilla yrittäisi hajua peitellä. Ja ennenkuin kysyt, ei, en kasvata huumeita.
 

Yhteistyössä