minkälainen haju kannabiksen tms huumeen kasvatuksesta lähtee?

  • Viestiketjun aloittaja "naapuri"
  • Ensimmäinen viesti
"naapuri"
Meidän asunnossamme haisee yhdessä tilassa (johon johtaa ilmanvaihtoputkia ja on naapuriasunnon seinän vieressä) sellainen ikäänkuin voimakas vessanraikastimen tms. haju. On haissut jo yli vuoden, en ymmärrä mistä se voi tulla.

Tietääkö joku millainen haju esim. kannabiksen tai esim. marin kasvatuksesta lähtee? Voisiko muistuttaa tuollaista?
 
kasvi ei tosiaan itsessään haise kuin vasta polttamalla. eikä vessanraikastin ole kyllä se haju mikä siitä lähtee. voimakas imelä tuoksu. joko siedät hajua tai otat isännöitsijään yhteyttä, kyllä ittellä kans hirttäis kiinni jos vessanraikastin kodissani tuoksuis :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja samuelinäiti;26568849:
kasvi ei tosiaan itsessään haise kuin vasta polttamalla. eikä vessanraikastin ole kyllä se haju mikä siitä lähtee. voimakas imelä tuoksu. joko siedät hajua tai otat isännöitsijään yhteyttä, kyllä ittellä kans hirttäis kiinni jos vessanraikastin kodissani tuoksuis :D
Kyllä se vaan haisee koko kasvi. Ihan polttamattakin....
 
Alkuperäinen kirjoittaja männinkäinen;26568835:
Jos meillä haisis vessanraikastin niin en todellakaan epäilis naapuria kannabiksen kasvatuksesta ><
Olin just tulossa sanomaan samaa :whistle: Että jos naapurissa haisee ihan selvä HAJUSTE, ts. vessanraikastin tms niin millä hemmetin logiikalla sitä epäillään heti kannabiksen kasvattamiseksi :confused: Mä ajattelisin, että hei, naapuri taitaa pitää hajusteita tuolla, käyttää vessanraikastinta tai ilmanraikastinta tai siivota hyvin ahkeraan mutta kai mä sit oon vaan vähän tyhmä kun en huumeenkasvatusta älyäis epäillä :D
 
....
Enpä usko että kasvit haisevat vuoden ympäri. Ehkä juuri silloin kun kukkivat.
Mutta en usko että kukaan voisi pitää sitä hajua vessanraikastimena :D

Joskus semmosessa epämääräisessä naapurustossa käydessäni on parvekkeella ollessa tuulahtanut sellainen epämääräinen, häiritsevä kasvin tuoksu. En siltikään kehtais lähtä syyttämään mitään naapureita kasvattamisesta. Eikä minua kyllä vähempää vois kiinnostaa/häiritä vaikka naapurit kasvattaisivatkaan...
 
Enpä usko että kasvit haisevat vuoden ympäri. Ehkä juuri silloin kun kukkivat.
Mutta en usko että kukaan voisi pitää sitä hajua vessanraikastimena :D

Joskus semmosessa epämääräisessä naapurustossa käydessäni on parvekkeella ollessa tuulahtanut sellainen epämääräinen, häiritsevä kasvin tuoksu. En siltikään kehtais lähtä syyttämään mitään naapureita kasvattamisesta. Eikä minua kyllä vähempää vois kiinnostaa/häiritä vaikka naapurit kasvattaisivatkaan...
Kyllä PITÄÄ häiritä!! Nyt menet heti haistelemaan mikä naapurissa haisee ja sitten tulet paheksuvasti raportoimaan tänne!
 
ejk
No paskanko pitäs lemuta? Mieluummin vessanraikastimen tuoksu naapurista kun ensiksi mainitsemani.. :O Toki voit mennä kysymään asiasta jos nyt välttämättä tahdot itsesi nolata naapurustossa.
 
....
Kyllä sadostakin lähtee kiva haju. Saati sitten poltosta... Imelä haju, sellanen jännän makea, vaikee selittää, mut haistaa kyllä.
Se on hassua ku sitä ei oikein osaa selittää. Se vain on sellanen jännä, jotenkin nenäänpistävä haju. Se on aina niin ärsyttävää haistaa kannabiksen haju jossain missä sitä ei todellakaan pitäisi haistaa :LOL: Se vain alkaa häiritsemään niin vietävästi.
 
juujuu
No ei siitä kasvattamisesta tule mitään hajua.
hahahahah, mitä ääliöitä täälläkin vilisee. Todellakin tulee hajua jos kasvattaa, mutta sitä varten kannattaaolla hyvä hajunpoistojärjestelmä. Ja ap:lle, kannabis ja mari on sama asia. Kannabis haisee kukitusvaiheessa lähinnä kissankuselle, eitodellakaan vessanraikastimelle. Ja mitä sä ap siitä hyödyt jos narauttaisitkin yhden hipin?
 
"naapuri"
Tuoksu on siis erittäin voimakas, ihmeellistä jos jonkun raikastin haisee niin voimakkasti, luulisi sen tukehtuvan siihen jo.

Vessanraikastimia on monen tuoksuisia, siksi kuvailin sitä tuollaiseksi. Meillä ei mitää raikastimia ole ollut ikinä, joten en nyt tiedä tarkkaan mille ne tuoksuu.

Tuoksu on sellainen makean ja imelän haju, ehkä jonkinlainen mieto tunkkainen haju seassa. Naapuri ei ole ainakaan himosiivoaja enkä usko että ruiskuttelee paljon raikastimiakaan. Puhaltimien ääni sieltä on kuulunut ajoittain. Nyt vasta tuli mieleen huumeet, kun luin niiden kasvattamisen haisevan.
 
juujuu
Alkuperäinen kirjoittaja samuelinäiti;26568849:
kasvi ei tosiaan itsessään haise kuin vasta polttamalla. eikä vessanraikastin ole kyllä se haju mikä siitä lähtee. voimakas imelä tuoksu. joko siedät hajua tai otat isännöitsijään yhteyttä, kyllä ittellä kans hirttäis kiinni jos vessanraikastin kodissani tuoksuis :D
Monestiko oot kasvattanut? Väität siis että me ääliöt ihan turhaansatsataan satasia ilmanvaihtoon? :D
 

Yhteistyössä