just
Vasta 12 vuotiaana yksin ei aikasemmin! Jossain maissakin on kielletty jättämästä pinempää yksin! jotain vastuuta vanhemmille myös nykyään hyvänen aika!
just niin! mun 14 v poika ei enää suostu kylpemään minun nähden joten voin varmaan jo jättää yksin. tosin on käynyt uimahallissa kavereiden kanssa jo 7 vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja just:Vasta 12 vuotiaana yksin ei aikasemmin! Jossain maissakin on kielletty jättämästä pinempää yksin! jotain vastuuta vanhemmille myös nykyään1 hyvänen aika!
Peesaan näitä.Alkuperäinen kirjoittaja :just niin! mun 14 v poika ei enää suostu kylpemään minun nähden joten voin varmaan jo jättää yksin. tosin on käynyt uimahallissa kavereiden kanssa jo 7 vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja just:Vasta 12 vuotiaana yksin ei aikasemmin! Jossain maissakin on kielletty jättämästä pinempää yksin! jotain vastuuta vanhemmille myös nykyään1 hyvänen aika!
Meillä on ollutkin 2 tuntia; pienempi rakastaa kylpemistäAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:meil olisivat vaikka 2 tuntia jos annettais
kuten aikasemmin jo sanottu, myös isompi voi kaatua siellä.. tai jopa sinä iteAlkuperäinen kirjoittaja En tiedä:En tiedä, en jättäisi minkään ikäistä lasta ilman valvontaa ammeeseen. Itsellä vajaa 4 vee vielä pitää kylpyammeessa olemisesta, toki voin pyyhkeen hakea, mutta ilman valvontaa en hetkeksikään jätä. Voi kaatua kylppärissä ja mitä vain voi sattua saippuaisella lattialla.
no mulla on se kolmas pieni vielä vai jätänkö sen sit yksin tänne?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en päästä lapsiani keskenään kylpyyn, minulla on aikaa vahtiakin niitä, en antaisi itselle koskaan anteeksi jos jotain sattuisi sen takia että olisin keskenään jättänyt ammeeseen
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Meillä on käynyt 3-vuotiaalle, veteen tottuneelle niin että meni upoksiin tavallisessa vannassa eikä päässytkään ylös. "Lämmitteli" vedessä niin että pää oli vain pinnalla. Kantapäät luiskahtivat tukea pitämästä ja hups, oli lapsi veden alla. Sen pari sekuntia mitä kesti päästä apuun (näin tilanteen), lapsi sätki, liukas muovi luisti jalkojen alla ja pää pysyi pinnan alla. Lapsi oli juuri sen pituinen että jäi pohjalle tavallaan nalkkiin.
Tämän jälkeen ei ole kylvetty meillä ilman valvontaa, paitsi uimataitoiset ja hekin sitten mieluummin niin että ollaan kaikki saunomassa yhdessä.
Siis... En ymmärrä? Lapselle ei käyny kuinkaan, valvonta pelasi. Missä ongelma?Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Meillä on käynyt 3-vuotiaalle, veteen tottuneelle niin että meni upoksiin tavallisessa vannassa eikä päässytkään ylös. "Lämmitteli" vedessä niin että pää oli vain pinnalla. Kantapäät luiskahtivat tukea pitämästä ja hups, oli lapsi veden alla. Sen pari sekuntia mitä kesti päästä apuun (näin tilanteen), lapsi sätki, liukas muovi luisti jalkojen alla ja pää pysyi pinnan alla. Lapsi oli juuri sen pituinen että jäi pohjalle tavallaan nalkkiin.
Tämän jälkeen ei ole kylvetty meillä ilman valvontaa, paitsi uimataitoiset ja hekin sitten mieluummin niin että ollaan kaikki saunomassa yhdessä.
Tässä se nähtiin. Vaikka näkisikin, on kiire kun jotain ammeessa sattuu. Miten käy sitten kun ei olakkaan näköetäisyydellä....
en mie ainakaan oo vauvasta ees puhunuAlkuperäinen kirjoittaja Amme-ikäiset liian pieniä olemaan siellä yksin:Vauvaa ei saa koskaan jättää yksin ammeeseen. Jos kylvettäjän on kuitenkin poistuttava kylvetyspaikalta,
vauvan voi kääriä pyyhkeeseen ja ottaa mukaan. (Canadian Paediatric Society
2007.) Peden ym. (2008) ovat tutkineet, että maailmanlaajuisesti hukkuminen on lasten ja
nuorten kolmanneksi yleisin kuolinsyy. Imeväisikäinen lapsi voi hukkua ammeeseen vaikka
siellä olisi vain muutama sentti vettä. Kylpytuet eivät estä hukkumista.
Enkä mä. Ei meillä vauvaikäiset edes kylpeneet, meillä suihkuteltiin . Mamma joskus kylvetti jos oltiin niillä.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:en mie ainakaan oo vauvasta ees puhunuAlkuperäinen kirjoittaja Amme-ikäiset liian pieniä olemaan siellä yksin:Vauvaa ei saa koskaan jättää yksin ammeeseen. Jos kylvettäjän on kuitenkin poistuttava kylvetyspaikalta,
vauvan voi kääriä pyyhkeeseen ja ottaa mukaan. (Canadian Paediatric Society
2007.) Peden ym. (2008) ovat tutkineet, että maailmanlaajuisesti hukkuminen on lasten ja
nuorten kolmanneksi yleisin kuolinsyy. Imeväisikäinen lapsi voi hukkua ammeeseen vaikka
siellä olisi vain muutama sentti vettä. Kylpytuet eivät estä hukkumista.
älä morkkaa bondeja.. ja ei en ole blondiAlkuperäinen kirjoittaja OTA SE MUKAAN:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:no mulla on se kolmas pieni vielä vai jätänkö sen sit yksin tänne?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en päästä lapsiani keskenään kylpyyn, minulla on aikaa vahtiakin niitä, en antaisi itselle koskaan anteeksi jos jotain sattuisi sen takia että olisin keskenään jättänyt ammeeseen
ootko sä BLONDI???!!! jokainen tervejärkinen tajuaa miten tuossa tilanteessa tulisi toimia. Mutta blondi ei...
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Siis... En ymmärrä? Lapselle ei käyny kuinkaan, valvonta pelasi. Missä ongelma?Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Meillä on käynyt 3-vuotiaalle, veteen tottuneelle niin että meni upoksiin tavallisessa vannassa eikä päässytkään ylös. "Lämmitteli" vedessä niin että pää oli vain pinnalla. Kantapäät luiskahtivat tukea pitämästä ja hups, oli lapsi veden alla. Sen pari sekuntia mitä kesti päästä apuun (näin tilanteen), lapsi sätki, liukas muovi luisti jalkojen alla ja pää pysyi pinnan alla. Lapsi oli juuri sen pituinen että jäi pohjalle tavallaan nalkkiin.
Tässä se nähtiin. Vaikka näkisikin, on kiire kun jotain ammeessa sattuu. Miten käy sitten kun ei olakkaan näköetäisyydellä....