Minkä väriset silmät sinulla ja miehelläsi on ja minkäväriset silmät lapsellanne on?

Aina sanotaan että ruskea on se hallitseva väri mutta meillä tytöllä on kirkkaan siniset silmät vaikka minulla ja isällä on ruskeat..tai mulla iän myötä ruskeat vaihtunu vihreäksi. Lisäksi tyttö on vaaleahiuksinen ja me molemmat ruskeahiuksisia. Juu ja ei oo postimiehen tytär....sen näkee jo kasvoista että on muuten ilmetty miniversio isästään :D
 
miulla on siniharmaat, mut miehellä on siniset, toinen silmä on aavistuksen verran vaaleampi ja samoiten pojallani
 
Miehellä siniset silmät, minulla vihreät, tytöllä siniset (vai harmaatko ne ois... ) . Mies on ihan blondi, minä tumma. Tytöllä oli syntyessään ihan musta tukka, mutta nyt selvästi vaalentunut -tuleekohan yhtä vaalea kuin isästään... Muuten kyllä enempi minun näköinen. =)
 
Miehellä ruskeat silmät ja v.ruskeat hiukset, mulla tummanruskeat hiukset ja sini-harmaat silmät. Pojalla tummanruskeat hiukset ja ruskeat silmät ja ihan isänsä näkönen, vanhemmalla tytöllä ruskeat silmät ja vaaleanruskeat hiukset, pienemmällä tytöllä sini-harmaat silmät ja vaaleanruskeat hiukset.
 
Vieras
Meillä on neljä lasta. Yhdellä on vihreät silmät (poika) kuten minulla ja kolmella (tyttöjä) ruskeat. On ankeaa olla muutenkin erilainen vaalea äiti näille mutiaisille.
 

Yhteistyössä