Minkä väriset silmät sinulla ja miehelläsi on ja minkäväriset silmät lapsellanne on?

tuhlaajatytär
Minulla siniset, miehellä ruskeat. Lapsilla toisella ruskeat ja toisella siniharmaat.Olén aina kuvitellut, että ruskea on vahvasti dominoiva väri ja molemmille lapselle tulisi ruskeat silmät, mut eipä tullutkaan!
 
jenniina
kyselisin ihan mikelenkiinnosta että koska lapsienne silmien väri on muuttunut ,minkä ikäisenäja mistä tuo värimuutos on alkanut ulko vai sisäreunoilta ja vaihtuiko nopeaan..minulla on 5½kk ikäinen tyttö ja nyt siniset silmät tosi tummat jossain valoissa näyttää ruskealta,mutta siniset ovat..miehellä on ruskeat ja minulla vihreät..onkohan vielä mahdollista että tytön silmät muuttuvat..kuitenkin sinisestä ruskeaan on aika muutos??kiitos jo teille jo etukäteen:)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tuhlaajatytär:
Minulla siniset, miehellä ruskeat. Lapsilla toisella ruskeat ja toisella siniharmaat.Olén aina kuvitellut, että ruskea on vahvasti dominoiva väri ja molemmille lapselle tulisi ruskeat silmät, mut eipä tullutkaan!
Miehelläsi on myös sinisilmäisyyden geeni, jonka toinen lapsesi on perinyt. Simple. :)
 
IhanaValo
Sekä miulla että miehellä vihreet silmät,esikoisella myös mut kuopuksella siniset.
Mies kuulemma syyttää talonmiestä.. :whistle:
Btw,en oo kyseistä miestä varmaan ees nähnyt.. :D
 
vieras
Mulla siniset, miehellä vihreän, sinisen, pähkinäruskeat (nämä itse aina sanoo väriksi)
Kahdella ekalla pähkinän ruskeat ja kuopuksella siniset.

Keskimmäisen silmät muuttuivat sinisestä ruskeaksi vasta 2-vuotiaana.
 
jenniina
valokuvissa tytön silmät näyttää välillä sinisiltä ja välillä ruskeilta..on meinaan jännän näköset..tosi kauniit..mietin aina vaan et jos olis ruskkeesilmäsyydengeeni ni olis varmaan jo muuttunut??aika näyttää
 
trio
Minulla vihreat silmat ja ruskea tukka, miehella ruskeat silmat ja musta tukka ja oliivi-iho.
1. ruskeat silmat, lahes musta tukka ja oliivi-iho
2. vihreat silmat ja vaalea tukka ja ihokin vaalea
3. vihreat silmat ja tumma tukka ja oliivi-iho

Esikoisellakin oli vihreat silmat reilun vuoden ikaiseksi mutta sitten muuttuivat ruskeiksi
 

Yhteistyössä