Minkä myynnistä poistuneen tuotteen haluaisit takaisin kauppoihin?

  • Viestiketjun aloittaja Muistellaan vanhoja
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Oikeat vanhat kunnon merkkarit. Ja sitten sellaiset salmiakkiset isot merenneitokarkit, joissa oli suolainen pinta. Järjettömän hyviä. Niin hyviä ei saa enää mistään. Maksoivat 50penniä/kpl, mutta se kannatti. :D
 
"sondersson"
Valion polkkajätskin, Disco light-sidukan, hedelmänmakuset Toffot, Fannyn, Kolibrin kiwi-liköörin, Oriental hennan värjäävän muotovaahdon, Daten ja Fiin tuoksut/dödöt, Kenzon peace-tuoksun, turkkaritangon ja vaikka mitä...
Tuttikorujen toivoisin tekevän paluun :D
 
"vieras"
Fazerin kahvicrisp-suklaalevy, Suklaasilmä-pakettijäde, Super-jätskipuikot, Topsy-tuutit, Siesta ja Lola -suklaapatukat, Dolly ja Hellaksen Ruususuklaalevyt, Valion mangomeloni-pakettijäde... sit Mum deodorantit ja kaikki muutkin ihanat mitä 80-luvulla oli. Impulse dödöt! Varmaan tulee vielä mieleen vaikka mitä...
 
"mä"
[QUOTE="mä";26869108]-kirpeet aakkoset
-rio cola -mehujää
-go -siideri
-fazerin minttusuklaa, jossa minttu oli sellasina valkosina palloina[/QUOTE]

ai niin ja pims:n cappuccino-keksit, nam :) ne oli vähän niinkun jaffa keksejä, mutta sisällä ei ollut sellasta marmelaadilättyä vaan sellasta paksua vanukasmaista täytettä
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26864520]Munashampoo - muistaako kukaan? Oli keltaisessa pullossa keltaista kiiltävää shampoota ja siis todella hyvää[/QUOTE]

Merkki oli Silkki-Leena :D Sit sennimiset shampoot ja hoitoaineet oli hyviä ku Jhirmack, pullon kyljessä oli Dallasin Pamelan kuva.

Rocky Road -pakettijätski ja Jambo-suklaapatukat, etenkin se punainen :p
 
se jäätelö, se vihreä
Selvisikö jo mikä sen vihreän jäätelön nimi oli missä oli sellainen kuori? Joku muukin sitä kaipasi? Ja sitten se yksi tuutti, se missä oli joidenkin hkin yleisurheilu (mm?) kisojen maskotti, se oli ihanaa, siellä tuutin pohjalla oli maukasta kastiketta :)
 
Mä oon jäänyt kaipaamaan kahta tuotetta, joita ei enää valmisteta:
- Jäätelökesä-tuutti (keltaista ja vaaleanpunaista jätskiä eli muistaakseni banaania ja mansikkaa ja ihana, löysä vohveli). Muistaako muut tykänneensä näistä :) ?
- Versacen Versus Time for Pleasure -hajuvesi


Mitä sinä olet jäänyt kaipaamaan? Ei tarvitse olla ruokaa.
Ingmanilla on vastaavanlainen Iso tuutti, eli punakeltainen mansikkabanaani tuutti ja maistuu ihan jäätelökesälle.
 
Kickers sipsit!. Ne oli aivan ihania.
Hopeatoffee.
Ärrä-limujää. Silloinkun se oli päältä musta ja sisältä pinkki. Eli joku salmiakki-vadelma.
Ja sillointällöin tekee mieli niitä pikkuisia jäätelöpaloja joita myytiin pussissa?. Nimeä en muista, eikä ne mitenkään erityisen hyviä edes ollut :D
 

Yhteistyössä