Minkä myynnistä poistuneen tuotteen haluaisit takaisin kauppoihin?

  • Viestiketjun aloittaja Muistellaan vanhoja
  • Ensimmäinen viesti
Muistellaan vanhoja
Mä oon jäänyt kaipaamaan kahta tuotetta, joita ei enää valmisteta:
- Jäätelökesä-tuutti (keltaista ja vaaleanpunaista jätskiä eli muistaakseni banaania ja mansikkaa ja ihana, löysä vohveli). Muistaako muut tykänneensä näistä :) ?
- Versacen Versus Time for Pleasure -hajuvesi

Mitä sinä olet jäänyt kaipaamaan? Ei tarvitse olla ruokaa.
 
"hop"
Sormimehujää ja alkuperäinen suklaapilvi -pakettijäde :p

Just nyt kaipaisin harrastuksia varten niitä pikkupussukoita joita sai Tiimareista ja joissa olisi sisällä paljon kaikkea barbikoon sälää. :) henkareita, levysoittimia, aurinkolaseja, hattuja, saapikkaita... Noi nykyiset lelukaupoissa myytävät barbituotteet on ihan hanurista, kenkäpari, mekko ja joku yksittäinen turhanaikainen pikkutavara ja hintaa hitosti. Mur!

Tahtoisin löytää jostain samanlaiset kengät kuin mulla oli kymmenisen vuotta sitten, toivottavasti muoti muuttuu ja armahtaa mua vielä, ostan ainakin 10 paria että riittää loppuiäksi!
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
triplaisä: kyllä mie oon nähny noita täällä espoon seudulla paljon :D kuis monta pussia pistetään tulemaan :D

mut ite kaipaisin inkivääri batteryä ja ketsuppi chipsejä sit niitä lays chipsejä missä oli fetaa?
 
Minä myös haluaisin löytää noiden mun vagabondin sandaalien tilalle uudet samanlaiset (nuo ostettiin kun olin kasilla ja hajosi tänä kesänä, olen 30v :) )
Lisäksi kaipaa pyramidi-pillimehuja, milkkistä ja tuutti jäätelöä jossa oli pilvi etiketissä (joidenkin kisojen tunnus)
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
[QUOTE="aloittaja";26863433]Ihana! Mä voin kans myöntää, että ketsuppisipsit oli musta hyviä, mutta kaikki joille olen tästä mieltymyksestäni kertonut, ovat ihmetelleet ja yökkineet noille :D[/QUOTE]

höpsöjä semmoset :D nehän oli just hyviä...makeita mutta suolasia :p
 
oijoi
tuo time for pleasure on ihan lemppari! Onneksi on vielä isosta pullosta puolet jäljellä ja tuoksukin pysynyt hyvänä kun säilytetty oikeaoppisesti :) Tääläkin monet puhkikävellyt lempparikengät haluaisin takaisin kauppojen hyllyille...pitäisi ostaa aina kunnon varasto samaa kenkäparia kun löytää kerrankin hyvät...
 
"aloittaja"
[QUOTE="naminami";26863283]Semmonen päärynäjäätelö-puikko jossa oli jonkinsortin kuorrutus päällä, muumipeikon muotoinen. muistaako kukaan mikä oli nimi?[/QUOTE]

Nyt kun sanot, niin muistan nuo. Oli hyvää :) Mutta nimeä en muista. Muistaako joku muu?
 
[QUOTE="aloittaja";26863433]Ihana! Mä voin kans myöntää, että ketsuppisipsit oli musta hyviä, mutta kaikki joille olen tästä mieltymyksestäni kertonut, ovat ihmetelleet ja yökkineet noille :D[/QUOTE]
Minunkin mielestäni kuulostaa aika yrjöltä. No mutta, en pidä ketsupista muutenkaan. :D
 

Yhteistyössä