"kaktus"
oi kun se olisikin hyvää eikö sitä enään saaAlkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26865237:Joku olikin jo maininnut kaktuslonkeron.
oi kun se olisikin hyvää eikö sitä enään saaAlkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26865237:Joku olikin jo maininnut kaktuslonkeron.
Woodpecker siideri
Isot merkkarit (merirosvokarkit) oli salmiakkia ja sit punaisia ja keltaisia.
KICKERSIT!!!! opcorn:
Tuo tuutti oli Tsemppi-tuutti, kuvassa oli yleisurheilun EM-kilpailujen maskotti Helsingin Henki. Tuli myyntiin 1994 ja oli niin suosittu että jäi myyntiin pidemmäksi aikaa, taisi olla myynnissä vielä ainakin 1996.Minä myös haluaisin löytää noiden mun vagabondin sandaalien tilalle uudet samanlaiset (nuo ostettiin kun olin kasilla ja hajosi tänä kesänä, olen 30v )
Lisäksi kaipaa pyramidi-pillimehuja, milkkistä ja tuutti jäätelöä jossa oli pilvi etiketissä (joidenkin kisojen tunnus)
Toi jäätelö oli muistaakseni nimeltään magnum double caramel ja itsekin sitä kaipasin kunnes tänä vuonna löysin jostain kaupasta. Olikohan joku muinaisjäänne vai ovatko tulleet takaisin. Hyvää oli kuitenkinAlkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26865237:Joku olikin jo maininnut kaktuslonkeron. Ja nuo date-dödöt muistan minäkin.
Muistaako kukaan oliko se Classicin vain Magnumin jäätelöpuikkko, jossa oli kuorrutuksessa kaksi kerrosta suklaata ja niiden kerrosten välissä kinuskia/toffeeta?
Entä muistaako kukaan salsa-pähkinöitä? Niistä tykkäsin enemmän kuin näistä chili-pähkinöistä, mutta jostain syystä ne yhtäkkiä katosivat.
Kitkatteja myydään lidlissä, sellaisia pusseja jossa on monta minikokoista kitkat-patukkaaAlkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26865148:Joo nämä!!! Ja en tiedä onko täällä mainittu jo Lion- ja KitKat-patukat (onko niitä jossain vielä). Ja Mövenpickin Macadamia Dulce -jäätelö.