Kina-karkkeja myydään vieläkin Ruotsissa, kannattaa matkustaa sinne.Kina-karkit, sitten ne salmiakki-aakkoset joissa oli kolmea eri salmiakkia, niistä yhdet oli tosi hyviä. Sitten vielä sweet&sour viinikumit. Ja muistaako kukaan ketsuppisipsejä? Ne ei kauheen laadukkaita olleet, mutta silti aina joskus tulee sellainen tunne että tekis mieli niitä.
Lion-patukoita söin viime viikolla, ne oli edelleen ihan yhtä hyvänmakuisia, nam.Mä tykkäsin kanssa niistä ketsuppisipseistä ja suurin osa kavereista ihmetteli sitä.
Lion patukat muistan myös enkä niitä ole missään enää nähnyt. Tuli myös itselle mieleen se kitaran mallinen vaaleanpunainen jäätelö. Se oli kyllä hyvää.
Tuliks tää väärään ketjuun? Ja ketä pitää auttaa kertomaan?suomalaisia kotiruokia. Tarjosimme, mm. lihapullia, vaikka ruotsalaisia ovatkin...laitoin myös kermaista jauhelihakastiketta eräänä päivänä. Nyt tämä
Naoko pyytää jauhelihreseptelä, joita me täällä käytämme. Auttakaa niitä kertomaan, pyydän. Riittää, jos mainitsette vain ruuan, etsin kyllä itse reseptit. Toki, olen kiitollinen koko resptistäkin, sehän auttaisi työtäni suuresti.
Fii?Niitä 1990-luvulla olleita suihkittavia dödöjä, joissa oli naisten kuvia. En nyt muista nimeä.