Tuli vielä mieleen naminami-vanukkaat. Niissä oli joitakin makuja, joita ei ole näissä nykyisissä kidius-vanukkaissa, esim banaani ja mansikka. Ja ne eläinhahmot niissä oli parempia kuin nuo kidius-hahmot. Masse Majava, Pörrö Pesukarhu jne
Mä muistan ne avaruuskolikot, ne oli kyllä ihan älyttömän hyviäTomaattisipsit (Taffel?), pussissa jotain kaktuksia tms. Ap:n jätskituutin muistin heti kun luin kuvauksen, tuli mieleen kelta-pinkkijätski ja löysän vohvelin raoista tursuava jäätelö. Hedelmämerkkareita kaipaan kovasti, samoin avaruuskolikkoja (pienet salmiakkikarkit irtomyynnistä). Stratos-suklaa! Magnumin Ego-jäätelö, sisällä marjainen sydän. Frisco-limut, Pupu Tupuna-mansikkatoffee. Keltainen Perjantaipussi, oli isompi kuin Lauantaipussi ja paremmat karkit.
Onko se M.A.C mehujää jotain appelsiinin makuista, musta pakkaus? Niitä taitaa löytyä vielä jostain k-kaupasta ainakin täällä.M.A.C. mehujää
Asterix-jäätelöt takas...!!! haikeana kaipailen, harva tuntuu muistavan...Mulla on ne kunnon entisajan merkkarit se mitä kaipaan kovasti. Ja sitten se ihana asterix jäätelö jossa oli punainen muovinen asterix hahmo tikussa.
Samoin oli ihana jäätelöpuikko oisko ollu midi nimeltään siinä oli kirsikkaa se oli ihanaa.
Solero shots? Limenmaku?Saakohan sellaista mehujätskiä enään kun oli pieniä helmiä vihreässä purkissa, lusikalla syötävää. Jotain limen makuista. Suoli hyvää.
täälläpäin jo vanilijacocista kyllä myynnissä, ainaki cittarin jenkkitarvike hyllyssä oon nähnyt sekä s-marketin sama hyllyvanilijacocis, fazerin laktoositon i love-suklaa