Minkä myynnistä poistuneen tuotteen haluaisit takaisin kauppoihin?

  • Viestiketjun aloittaja Muistellaan vanhoja
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
Nyt kun tuli alkoholijuomista puhe, niin sellainen tölkkisiideri noin 7 vuoden takaa, jossa oli oikein lämminsävyinen auringonlaskumaisema ja sen nimikin oli joku kesään liittyvä tai beach jotain tai sunset tms.
 
"aloittaja"
[QUOTE="aloittaja";26863929]Nyt kun tuli alkoholijuomista puhe, niin sellainen tölkkisiideri noin 7 vuoden takaa, jossa oli oikein lämminsävyinen auringonlaskumaisema ja sen nimikin oli joku kesään liittyvä tai beach jotain tai sunset tms.[/QUOTE]

Oisko ollu Golden Capin...?
 
"anonyymi"
[QUOTE="aloittaja";26863522]Pakko taas kommentoida :D Muistan tämän! Mikä oli tän patukan nimi, muistaako joku?[/QUOTE]

Mulla ei tuu mitään muuta mieleen,ku milkway...

Sit en oo kyll törmänny lions suklaapatukkaan pitkään aikaan...
 
"Piipi"
Oiiih Pastirol Sekot!! Tehdäänkö joku adressi johonkin, moni muukin näemmä niitä kaipailee? =D

Toisena tuoreempi juttu, meidän kylän kaupoista on hävinnyt Rekorderlingin Mango-vihreä omena-siideri, mun lemppari!!

Kolmantena täälläkin mainittu punainen "sormi"-mehujää, muistan sen lapsuudesta.
 
.,.
Muumipurkka, Barbie ja Mustanaamio karkkipussit, Sellainen käärmeen muotoinen jäätelö, joka oli vihreässä pakkauksessa, jossa käärmeen kuva, samoin sellainen tähden muotoinen jäde, jonka päällä oli jotakin joka suussa alkoi poksua. 90-luvulla Siwassa myytiin sellaista hyvää toffeeta karkkipussissa. Lisäksi metsämansikka jukurtti tais olla Pirkan. Muistaako kukaan näitä???
 
"huokaus"
Pienenä kaupan pakasteesta sai sellast ihan mun herkku juustokakkua .. mut on poistunu aikoja sit .. oli ihan super hyvää, mun mielestä niin hyvää juustokakkua ei oo mitkään mitä kaupasta nykyään saa.
 
Io
Mä oon jäänyt kaipaamaan Pirkka rommileivoskeksejä, muistaako joku? Ne oli jotain aivan ihania:)
Minä muistan! Ne oli taivaallisia.

Pepe-lakupatukoita sai joskus mintunmakuisella täytteellä.

Kaipaan myös limsaa, merkki taisi olla Frisco, jossa oli passionhedelmän makua.

R-Kioskilla myytiin joskus maitosuklaalla päällystettyjä popcorneja. Popcornit oli sinertävässä pakkauksessa (pussissa). Kuulostaa varmaan aika... epäilyttävältä, mutta ne oli oikeasti tosi hyviä :)
 

Yhteistyössä