Hep! Mies on turkin kansalainen syntyjään ja muslimi (samassa mielessä kuin suurin osa suomalaisista on kristittyjä), mutta mein lapset on ev.lut. kuten miekin. Ja kaikki syödään possua, joskin mies tykkää lähinnä possusta vaan kun se on makkarassa tai joulupöydässä. eli nyt tiedät....Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:Mä en kans tiedä ketään turkkilaista joka ei halua lastaan muslimiksi Vaikka 5 vuotta olen Turkissakin asunut, mutta periaatteessa ihan kunnon uskonnolliset muslimit menee vain muslimien kanssa naimisiin koska uskonto ei salli ei uskovaisia vaimoiksi (ellei käänny muslimiksi) tai miehiksiAlkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Njaa. Mun tuntemissa muslimimiehissä on jopa niitä, joiden lapset on luterilaisiksi kastettu ja kotona syödään possuaAlkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Ne muslimimiehet, joitä mä tiedän, ei koskaan suostuis siihen, ettei heidän lapsiaan kasvatettaisi muslimeiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Kui niin?Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:No on sun mies sitten tosiaankin maallistunut.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Ateisti olin jo lapsena, ja sitä olen edelleen. Lapsetkaan ei mitään uskontoa edusta.Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Jatkokysymys eri uskontoa edustavien naisille:
Oletko kääntynyt miehesi uskoon vai pysynyt omassasi?
Tämä ei siis ollut millään pahalla kirjoitettu.
peesi. Vaikka emme kumpikaan kuulu kirkkoon enää niin kannatamme luterilaisuutta peukut pystyssä. Eli en torjuisi vaikka joku iltarukouksen meille lukisi.. Voin tehdä niin itsekinAlkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:Suomalainen, kirkosta eronnut.
No ihan varmaan joo!Alkuperäinen kirjoittaja Illort:Mormonilahkolainen, jaan hänet neljän muun vaimon kanssa.
No sanotaan sitten näin, etten tiedä ketään turkkilaista tai muunkaan maanlaista MUSLIMIA joka syö possua. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti 79:Hep! Mies on turkin kansalainen syntyjään ja muslimi (samassa mielessä kuin suurin osa suomalaisista on kristittyjä), mutta mein lapset on ev.lut. kuten miekin. Ja kaikki syödään possua, joskin mies tykkää lähinnä possusta vaan kun se on makkarassa tai joulupöydässä. eli nyt tiedät....Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:Mä en kans tiedä ketään turkkilaista joka ei halua lastaan muslimiksi Vaikka 5 vuotta olen Turkissakin asunut, mutta periaatteessa ihan kunnon uskonnolliset muslimit menee vain muslimien kanssa naimisiin koska uskonto ei salli ei uskovaisia vaimoiksi (ellei käänny muslimiksi) tai miehiksiAlkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Njaa. Mun tuntemissa muslimimiehissä on jopa niitä, joiden lapset on luterilaisiksi kastettu ja kotona syödään possuaAlkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Ne muslimimiehet, joitä mä tiedän, ei koskaan suostuis siihen, ettei heidän lapsiaan kasvatettaisi muslimeiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Kui niin?Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:No on sun mies sitten tosiaankin maallistunut.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Ateisti olin jo lapsena, ja sitä olen edelleen. Lapsetkaan ei mitään uskontoa edusta.Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Jatkokysymys eri uskontoa edustavien naisille:
Oletko kääntynyt miehesi uskoon vai pysynyt omassasi?
Tämä ei siis ollut millään pahalla kirjoitettu.