Mä en kans tiedä ketään turkkilaista joka ei halua lastaan muslimiksi Vaikka 5 vuotta olen Turkissakin asunut, mutta periaatteessa ihan kunnon uskonnolliset muslimit menee vain muslimien kanssa naimisiin koska uskonto ei salli ei uskovaisia vaimoiksi (ellei käänny muslimiksi) tai miehiksiAlkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Njaa. Mun tuntemissa muslimimiehissä on jopa niitä, joiden lapset on luterilaisiksi kastettu ja kotona syödään possuaAlkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Ne muslimimiehet, joitä mä tiedän, ei koskaan suostuis siihen, ettei heidän lapsiaan kasvatettaisi muslimeiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Kui niin?Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:No on sun mies sitten tosiaankin maallistunut.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Ateisti olin jo lapsena, ja sitä olen edelleen. Lapsetkaan ei mitään uskontoa edusta.Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Jatkokysymys eri uskontoa edustavien naisille:
Oletko kääntynyt miehesi uskoon vai pysynyt omassasi?
Tämä ei siis ollut millään pahalla kirjoitettu.
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:täällä myösAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:Suomalainen tapakristitty
Meillä samalla tavalla :wave: Mieheni on turkkilainen ja muslimi, mutta kuitenkin sen verran pitkään Suomessa asunut, että elää aikalailla niinkuin suomalaisetkin.Alkuperäinen kirjoittaja amma:Olen Suomessa ja muuallakin muslimi, en syö possua. Mutta esim.ramadania(joka muuten on juuri nyt) en noudata, en käytä huivia yms. Mieheni on sillä tavalla aika nimellisesti muslimi, että noi ja monet muut asiat ei oo tärkeitä, ei mieskään siis itse vietä ramadania yms.
No, kaikki muslimit eivät ole tiukkapipoja...eikun siis "kunnon" uskovaisia ja uskontoaan harjoittavia.Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:Mä en kans tiedä ketään turkkilaista joka ei halua lastaan muslimiksi Vaikka 5 vuotta olen Turkissakin asunut, mutta periaatteessa ihan kunnon uskonnolliset muslimit menee vain muslimien kanssa naimisiin koska uskonto ei salli ei uskovaisia vaimoiksi (ellei käänny muslimiksi) tai miehiksiAlkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Njaa. Mun tuntemissa muslimimiehissä on jopa niitä, joiden lapset on luterilaisiksi kastettu ja kotona syödään possuaAlkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Ne muslimimiehet, joitä mä tiedän, ei koskaan suostuis siihen, ettei heidän lapsiaan kasvatettaisi muslimeiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Kui niin?Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:No on sun mies sitten tosiaankin maallistunut.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Ateisti olin jo lapsena, ja sitä olen edelleen. Lapsetkaan ei mitään uskontoa edusta.Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Jatkokysymys eri uskontoa edustavien naisille:
Minäkin tunnen muslimimiehen, joka on naimissa suomalaisnaisen kanssa, käyttää alkoholia ja syö possua.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Njaa. Mun tuntemissa muslimimiehissä on jopa niitä, joiden lapset on luterilaisiksi kastettu ja kotona syödään possuaAlkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Ne muslimimiehet, joitä mä tiedän, ei koskaan suostuis siihen, ettei heidän lapsiaan kasvatettaisi muslimeiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Kui niin?Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:No on sun mies sitten tosiaankin maallistunut.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Ateisti olin jo lapsena, ja sitä olen edelleen. Lapsetkaan ei mitään uskontoa edusta.Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Jatkokysymys eri uskontoa edustavien naisille:
tohon kommentoin vaan pöh..ihan itsekkin turkissa asuneena. [/quote]Alkuperäinen kirjoittaja emine07:Mä en kans tiedä ketään turkkilaista joka ei halua lastaan muslimiksi Vaikka 5 vuotta olen Turkissakin asunut, mutta periaatteessa ihan kunnon uskonnolliset muslimit menee vain muslimien kanssa naimisiin koska uskonto ei salli ei uskovaisia vaimoiksi (ellei käänny muslimiksi) tai miehiksi
PÖH sanon minäkin , ja olen myöskin asunut useamman vuoden Turkissa.Alkuperäinen kirjoittaja emine07:tohon kommentoin vaan pöh..ihan itsekkin turkissa asuneena.
Tälläinen mies tuskin voi itseään kuvitella muslimiksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minäkin tunnen muslimimiehen, joka on naimissa suomalaisnaisen kanssa, käyttää alkoholia ja syö possua.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Njaa. Mun tuntemissa muslimimiehissä on jopa niitä, joiden lapset on luterilaisiksi kastettu ja kotona syödään possuaAlkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Ne muslimimiehet, joitä mä tiedän, ei koskaan suostuis siihen, ettei heidän lapsiaan kasvatettaisi muslimeiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Kui niin?Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:No on sun mies sitten tosiaankin maallistunut.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Ateisti olin jo lapsena, ja sitä olen edelleen. Lapsetkaan ei mitään uskontoa edusta.Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Jatkokysymys eri uskontoa edustavien naisille:
Mun mies on suomalainen ja luterilainen, kuten minäkin. Itselläni ei ollut rohkeutta ottaa ulkomaalaista, vaikka tarjolla on niitä ollutkin