Ateisti olin jo lapsena, ja sitä olen edelleen. Lapsetkaan ei mitään uskontoa edusta.Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Jatkokysymys eri uskontoa edustavien naisille:
Oletko kääntynyt miehesi uskoon vai pysynyt omassasi?
täällä myösAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:Suomalainen tapakristitty
No on sun mies sitten tosiaankin maallistunut.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Ateisti olin jo lapsena, ja sitä olen edelleen. Lapsetkaan ei mitään uskontoa edusta.Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Jatkokysymys eri uskontoa edustavien naisille:
Kui niin?Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:No on sun mies sitten tosiaankin maallistunut.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Ateisti olin jo lapsena, ja sitä olen edelleen. Lapsetkaan ei mitään uskontoa edusta.Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Jatkokysymys eri uskontoa edustavien naisille:
Ne muslimimiehet, joitä mä tiedän, ei koskaan suostuis siihen, ettei heidän lapsiaan kasvatettaisi muslimeiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Kui niin?Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:No on sun mies sitten tosiaankin maallistunut.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Ateisti olin jo lapsena, ja sitä olen edelleen. Lapsetkaan ei mitään uskontoa edusta.Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Jatkokysymys eri uskontoa edustavien naisille:
Njaa. Mun tuntemissa muslimimiehissä on jopa niitä, joiden lapset on luterilaisiksi kastettu ja kotona syödään possuaAlkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Ne muslimimiehet, joitä mä tiedän, ei koskaan suostuis siihen, ettei heidän lapsiaan kasvatettaisi muslimeiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Kui niin?Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:No on sun mies sitten tosiaankin maallistunut.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Ateisti olin jo lapsena, ja sitä olen edelleen. Lapsetkaan ei mitään uskontoa edusta.Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Jatkokysymys eri uskontoa edustavien naisille:
Tämä ei siis ollut millään pahalla kirjoitettu.
Kerro lisää. Oletko siis Suomessa ollessasi kuten muutkin pakannalliset suomalaiset ja miehesi kotimaassa "muslimi" vai mitä tarkoitat?Alkuperäinen kirjoittaja amma:Kääntynyt, mutta sekin on aika nimellistä.
Tarkennan sen verran, ette tunne ketään Suomessa asuvaa muslimia vaan Arabimaissa ja Turkissa asuvia.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Njaa. Mun tuntemissa muslimimiehissä on jopa niitä, joiden lapset on luterilaisiksi kastettu ja kotona syödään possua
kuten myös, kuten itsekinAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:täällä myösAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:Suomalainen tapakristitty