Minkä ikäisenä teillä on viimeistään lapsiluku täynnä?

  • Viestiketjun aloittaja Hanna Puh
  • Ensimmäinen viesti
Hannie
Mietin joskus esikon aikaan,että jos kolmikymppisenä tehtäs ne viimoset lapset jos kuumeilua vielä ilmaantuu.Nyt oon miettinyt,että pari tenavaa ei olisi huono juttu :whistle: Mutta nyt ei ainakaanmoista todellista kuumeilua vielä ole vähään aikaan näköpiirissä ;) Ja onhan mulla vielä 7vuotta aikaa :D :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 22:44 SmileX kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 22:11 3lasta kirjoitti:
Voi itku teidän kanssa! Mistä hitosta työ tiiätte että milloin teidän lapsiluku on täynnä? Oletteko meedioita?? Olen juuri 30 täyttänyt 3 lapsen äippä ja vielä aion tehdä lapsen/lapsia. Luuletteko että 30 v on jo jotenkin vanha? E-hei, nyt voi sanoa olevansa paljon viisaampi.

Sit vielä sellainen juttu että synnärillä sattui samaan huoneeseen kanssani nainen jolla oli 8 ja 9 vuotiaat lapset ja nyt sai kolmannen lapsen. Hän oli 33 v...

Että se siitä teidän "ehdottomasti alle 30 veenä lapset " ajattelusta!!!
ja taas pitää olla näin ikävällä asenteella liikkeella :headwall:
Jokainen vastatkoot kysymykseen omien tämänhetkisten tuntemuksiensa perusteella!!

Ja mitä "vanhaan" 30-v:n tulee, niin ei se tosiaankaan ole vanha :eek:

Hyvinkin voi olla mahdollista että haluaa iltatähden sitten likempänä vaikkapa neljääkymmentä.
Minulla vaan jo 34-v:nä on rippikoulun käynyt poika.
Eli aika epätodennäköistä on, että enää alkaisi vaippa rumbaa läpi.
Anoppi tuli mummoksi 38-v:na ja äitini just 40-v:nä.
Hyvin voisi olla sama tahti omalla pojalla...
Mun kanssa synnärillä oli samaan aikaan 43-vuotias ensisynnyttäjä, että ihan hyvin nykyään ehtii vielä yli nelikymppisenäkin!! Ei nyt ehkä enää siihen hommaan IHAN alusta ala monikaan, mutta esim., kolmas, neljäs tai vaikka kahdeksas lapsi voi ihan hyvin syntyä vasta kun äiti pitkällekin yli 40 vee!! Ja 30 vee on NUORI!!! Nykyisin viiskymppisetkin on nuoria!! Ja muistatteko miltä teistä näytti eläkeläiset silloin kun olitte pieniä? Ikälopuilta!? No, nyt eläkeläisetkin on NIIIIIN nuoria ja pirteitä, muodikkaita ja elinvoimaisia!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 22:01 mehasa kirjoitti:
Musta tuntuu et nyt jo täynnä vaikka ikää kohta 22v.Tosin kolme lasta jo.En halua "kärsiä" vaihdevuosista murrosikäisen kanssa.
Minäkin 22 ja kolme lasta. Eiköhän tämä ole tässä:) Tai mä haluisin vielä yhden joskus, mies ei..
 
merika
toi 25 on aika jännä - mäkin ajattelin josku 18v. et sit mulla on jo lapsi ja olen naimisis - niin ja rintasyöpä riskikin olis sit pieni et tieteellistä ajattelua oli myös mukana. Mut hups ne vuodet vieri ei ollu edes sopivaa miestä - nyt 27v. ja mulla pieni prinsessa ei mulla se lapsluku taida ihan heti tulla täyteen kun opiskelujakin on viel ainaki vuos ja sit pitäs kait oikeesti tehdä töitä pikkasen ennen kun ajattelee seuraavii. 35 menee ainakin toivottavasti tulee vielä niitä nyyttejä tähän taloon.
 
Tähän kysymykseen ei kyllä ihan suoraan voi vastata.
Lapset kun eivät aina tule tuosta vaan kun haluaa..
Haaveena on kuitenki että olisin joskus vielä 3 lapsen äiti.
Tosin en mä enää 4-kymppisenä hoitoihin lähde,että periaatteessa se on se takaraja.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 22:11 3lasta kirjoitti:
Voi itku teidän kanssa! Mistä hitosta työ tiiätte että milloin teidän lapsiluku on täynnä? Oletteko meedioita?? Olen juuri 30 täyttänyt 3 lapsen äippä ja vielä aion tehdä lapsen/lapsia. Luuletteko että 30 v on jo jotenkin vanha? E-hei, nyt voi sanoa olevansa paljon viisaampi.

Sit vielä sellainen juttu että synnärillä sattui samaan huoneeseen kanssani nainen jolla oli 8 ja 9 vuotiaat lapset ja nyt sai kolmannen lapsen. Hän oli 33 v...

Että se siitä teidän "ehdottomasti alle 30 veenä lapset " ajattelusta!!!

se on tosiaan hiukka eri asia, jos esikoisesi olet saanut 20v. kuten minäkin, niin olen 35v. kun esikko on rippikouluiässä, joten ei kai meillekkää enää siinä vaiheessa vaippapyllyjä tule. Ja tietty sekin vaikuttaa, miten "sikiävää laatua" olet.
 
Sarita-80
Mä oon aina ajatellu että teen lapset alle 25v. No nyt on kaks, mutta kuumeilen vielä... Josko ton miehen pään sais kääntymään, ni ehkä kolmekymppisenä sitten on kaikki tehty.
 
alannah
Toivottavasti kolme lasta riittää ku jokainen on syntyny sektion kautta. Lääkäri jo meinas, et neljännen lapsen jälkeen kannattaa teettää steriilisaatio. Ikää mulla on 25v.
 
Jegher
Onpa moni teistä ollut ajoissa liikkeellä ;) ... Mulla ikää 27 ja ekaa vasta yritetään, haaveissa vähintään 3, joten voipi mennä pitkälle neljättä kymmentä ennenkö pesue on koossa...
 
velhotar

Mulla joskus lapsena oli ajatus että haluan suuren perheen ja 25 vuotiaana piti olla kaksilasta: tyttö ja poika. Kuvittelin silloin että vauvat olisi tehty 30v mennessä.
Olen nyt 27v ja tähänasti 10v tytön suunnitelmat ovat pitäneet paikkaansa :D
Mutta nyt tuli mutka matkaan. Vauvoja haluaisin lisää (tällähetkellä muksuja 3 nuorin7kk) mutta mies ilmoitti aika tylysti että saanhan minä toki vielä lapsia tehdä, mutta hän ei aio olla mukana enää niissä. Kuulemma nämä kolme saa riittää :'(
On kyllä aika haikee olo kun elämänkumppani on tehnyt tällaisen päätöksen minua huomioimatta.
 
Prouva
Itse halusinkin pikemminkin odotella, että löytyy se oikea suuri rakkaus ennen kuin perhettä haluan perustaa - ja niinhän siinä sitten kävi että se suuri rakkaus löytyi tuossa pari vuotta sitten... :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Kannatti odotella ja nyt tässä odotellaan esikoista (kummallekin) ja ikää minulla 28w :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
saga04
Mä olen joskus päättäny et mä en enää neljäkymppisenä ala lapsia tekemään et se taitaa sit olla se raja.(Tai lapsiahan ei tehdä vaan saadaan.) Mulla on sit jo päälle kakskymppinen lapsi niin eikökän sit vois ruveta odottelee niit lapsenlapsia. Lapsilukua ehtii kartuttamaan ihan riittävästi siihen mennessä. Nyt on neljä ja ikää 26v.
 

Yhteistyössä