Minkä ikäisenä olet alkanut seurustelemaan nykyisen kumppanisi kanssa ja kauan olette olleet yhdessä? Lapsia?

  • Viestiketjun aloittaja vierasss
  • Ensimmäinen viesti
Blue
Minkä ikäisenä olet alkanut seurustelemaan nykyisen kumppanisi kanssa ja kauan olette olleet yhdessä? Lapsia?

Ollaan tunnettu ikämme. 16-vuotiaina aloitettiin seurustelemaan. Yhdessä oltu nyt 17 vuotta ja lapsia kolme.
 
"3 x äiti"
Molemmat olimme 24 vuotiaita, kun aloimme seurustella. Siitä 1/2 vuoden päästä kihloihin ja sitten vuoden kuluttua naimisiin.
Eka lapsi syntyi kun olin 27v, seuraava kun olin täyttänyt 29v ja iltatähti tuli maailmaan mun ollessa 36 vuotias.
Nyt ollaan oltu yhdessä 18 vuotta; ala- ja ylämäkiä on matkalle mahtunut, mutta yhdessä ollaan. Ollaan hyvinkin samanlaisia (ehkä liiankin), enkä usko että vaihtamalla paranisi.. ;)
 
"Tipsu"
15-vuotiaina alettiin seurustella eli nyt 10 vuotta oltu yhdessä. Varsinkin mieheni on muuttunut viimeisen vuoden aikana niin paljon että en tiedä tuleeko tästä enää mitään. Keväällä mies jo ilmoittikin haluavansa erota... nyt olen minäkin alkanut pohtia samaa...
 
lähettelijä
23 v olin kuin aloitettiin, 28 v kun mentiin kihloihin, 31 v kun mentiin naimisiin (olin raskaana) ja 32 v. kun lapset (kaksoset) syntyivät. Nyt lapset 2 v. eli paljonko tosta nyt tulee vuosia ? =) Äkisti laskien 11 v. ja RAKASTAN hulluna =) !
 
Johti
Olin 15v, mies vuoden vanhempi kun alettiin seurustelemaan.
Esikoinen syntyi kun olin 19v ja neljäs kun olin 25.
Nyt 16vuotta takana, välillä eron partaalla mutta yleisesti ottaen kivaa elämää vietetty yhdessä :)
Ei se aina helppoa ole, ruohokin tuntuu välillä vihreämmältä aidan toisella puolella.
Muistakaa tehdä kaikkea kivaa yhdessä, ottaa omaa lomaa !
 
"vieras"
olin 16 ja mies 23 kun alettiin seukata. Kihloihin puolen vuoden seurustelun jälkeen ja naimisiin kun olin täyttänyt 18. Esikoinen syntyi 3 vuotta myöhemmin, toinen 2 vuotta tästä. Kuopus syntyi 13 vuotta toisen perään, on nyt 3-vuotias (esikoinen on 18 ja keskimmäinen 16).Yhteisiä vuosia nyt jo yli 23, mies on elämäni rakkaus enkä voi ketään toista hänen tilalleen kuvitellakaan. Todellisia kriisejä ei ole ollut yhtään, pieni nahistelu piristää kummasti ja on aina kiva sopia kiistoja :) täydennämme toisiamme joka suhteessa.
 
Raven
Olin 18 ja mies 21 kun tavattiin ja ruvettiin seukkaamaan. Siitä tulee pian 9 vuotta. Viiden vuoden kohdalla parisuhde koki kriisin ja mukamas erottiinkin silloin, mutta eihän siitä mitään tullut ;)
 
tahdon rakastaa
14-vuotiaasta saman miehen kanssa, nyt 13 vuotta kasassa jos oikein laskin ;) Yksi lapsi, 2-vuotias.

Huumaa ei ole hetkeen näkynyt, mutta lämpöä senkin edestä. Mulla kesti kauan opetella, että jos mun mielestä meillä on liian vähän läheisyyttä / toisen huomioimista / keskustelua / tjsp., niin huonoin tapa lähestyä asiaa on VAATIA sitä, paljon enemmän hedelmää on tuottanut se kun yrittää antaa sitä ;) Ja toisaalta me ollaan todettu, että mitään, mikä toinen tekee tai jättää tekemättä, ei johdu ilkeydestä, välinpitämättömyydestä tai rakastamisen puutteesta, vaan yleensä ihan vain puhtaasti siitä ettei osata lukea toistemme ajatuksia. Ja tuon toteamuksen myötä meillä on ollut hyvin hedelmällisiä ja tuloksekkaita keskusteluja entisten "mikset sä koskaan" -keskustelujen sijaan.

Ja toisaalta, hyvin kestetään sekin että mies katsoo nyt telkkaria ja minä istun koneella, aina ei jaksa kuherrella ja silti toista ajattelee vain lämmöllä <3
 

Yhteistyössä