Minkä ikäisenä olet alkanut seurustelemaan nykyisen kumppanisi kanssa ja kauan olette olleet yhdessä? Lapsia?

  • Viestiketjun aloittaja vierasss
  • Ensimmäinen viesti
Me alettiin seurustella 16v ja vasta mentiin naimisiin. Lapsia on kuitenkin kohta kolme. Meillä alkoi myrskyisästi. Haluttiin toisemme muttei kumpikaan kuitenkaan halunnut seurustella. Viime kevät-syksy meillä oli kriisin aikaa. Näimme toisiamme hyvin harvoin, keskimäärin joka toinen pv muutaman tunnin ajan. Olin väsynyt yksinäisyyteen, oli esikoinen ja keskimmäisen raskaus. Mies oli väsynyt, koko ajan hommissa. Kun elämä asettui me oltiin vain isä ja äiti. Suhde kuitenkin palautui siitä kun molemmat piti "matalaa profiilia". Pikkuhiljaa alkoi läheisyys, keskustelu ja rakkaus.
 
miiiinno
Olin juuri täyttänyt 23 kun aloimme seurustella. Muutimme heti yhteen. Juuri ennen 25-vuotis syntymäpäiviäni synnytin esikoisemme, menimme naimisiin kun olin 26 ja kuopus syntyi kun olin 27. Nyt olen 29 ja olemme onnellinen, ehjä perhe.
 
Olin 18-v. kun alettiin seukkaamaan. Muutettiin olosuhteiden pakottamana hyvin pian yhteen. Nyt olen 32-v. Nyt alkaa olla aika tasan 14 vuotta siitä, kun alettiin olemaan. :D
 
"emäntä"
Ensimmäisessä suhteessa olin 16 seurustelun alkaessa, samoin silloinen poikaystäväni. Saimme ainoan lapsemme 17- vuotiaina. 3 vuotta oltiin yhdessä, erottiin kun oltiin molemmat 19.

Nykyisessä suhteessa.. Olin 17- vuotias, kun tapasin nykyisen mieheni ensimmäisen kerran, mieheni silloin 45 vuotias. Alettiin seurustella maaliskuussa minun ollessa 25, mies 53. Viisi kuukautta seurusteltu, ei yhteisiä lapsia. (eikä lapsia tule)
 
"vieras"
[QUOTE="emäntä";26947213]Ensimmäisessä suhteessa olin 16 seurustelun alkaessa, samoin silloinen poikaystäväni. Saimme ainoan lapsemme 17- vuotiaina. 3 vuotta oltiin yhdessä, erottiin kun oltiin molemmat 19.

Nykyisessä suhteessa.. Olin 17- vuotias, kun tapasin nykyisen mieheni ensimmäisen kerran, mieheni silloin 45 vuotias. Alettiin seurustella maaliskuussa minun ollessa 25, mies 53. Viisi kuukautta seurusteltu, ei yhteisiä lapsia. (eikä lapsia tule)[/QUOTE]

Miksei tule? Onko miehellä lapsia?
 
kahvikirahvi
Olin 18 kun aloin mieheni kanssa seurustelemaan, 2,5 vuotta ollaan oltu yhdessä ja vuoden ikäinen lapsi on.

Ensimmäinen alamäki alkoi kun tulin raskaaksi ja riideltiin tosi usein miehen juomisesta, ja riidellään siitä vieläkin. Se on oikeestaan ainoa asia mistä meillä tapellaan.
 
Olin vähän alle 18v yhdessä ollaan oltu 18v ja lapsia on 4.
Yhteen muutettiin 2v seurustelun jälkeen kun vihdoin asuttiin samalla paikkakunnalla.
Kihloihin mentiin 4v seurustelun jälkeen ja naimisiin 8vuoden.

Ensimmäinen lapsi syntyi 2v naimisiinmenon jälkeen.

Kyllähän näihin vuosiin mahtuu niin niitä ylämäkiä kuin alamäkiäkin, mutta luovutettu ei olla. Yhdessä läpi vaikka harmaan kiven.
 
"harmaana"
Ap:lle: jos susta tuntuu, että vielä rakastat, yritä ottaa asia puheeksi ja sanoa mitä toivot suhteelta. Yrittäkää järjestää aikaa suhteellenne. Älkää laittako suhdetta jäihin pikkulapsiajaksi!

Me ollaan oltu yhdessä 18-vuotiaista, nyt 10 vuotta. Siitä 9 asuttu yhdessä ja 7 oltu naimisissa, lapsi on 3-vuotias. Meillä ei lapsen syntymän jälkeen ole ollut parisuhdetta lainkaan, eikä enää aiota sitä elvyttääkään, kun ei oikein kumpikaan enää olla edes samoja ihmisiä, joita suhteen alkuaikoina oltiin. Me ollaan hyviä ystäviä ja tullaan aina olemaan samaa mieltä lapsen kasvatuksesta ja sen asioista... Pystytään varmasti ne sumplimaan... Mutta ei me yhdessä enää haluta jatkaa, eli ollaan eroamassa. En usko, että huoltajuuskuvioiden järjestely jne. tulee olemaan helppoa, ja varmasti tulee monesti yksinäinen olo. Mutta toisaalta, ei mun mies ole mun yksinäisyyttä pystynyt lievittämään enää vuosiin enkä minä hänen. Eli uskon, että meidän kohdalla ero on varmasti oikea ratkaisu. Te sen sijaan tunnutte olevan vielä alussa, ehkä ei kannata vielä luovuttaa?
 

Yhteistyössä