Mun mielestä olin vastannu tähän ketjuun, mutta enpä löytänyt tuolta mistään omaani :S
Asiaan:
13 vuotias olin, lähes 14. Jälkeenpäin ajateltuna olin hirmu nuori, mutta eipä tuo silti osaa kaduttaa. Tarkoituksena silloin oli päästä neitsyydestä eroon, ja toinen osapuoli muuten täysin väärä valinta, mutta tiesin että hän on kokeneempi, joten kortsu oli itsestäänselvyys, ja hän tiesi muutenkin mitä teki.
Olin pikkasen häneen ihastunut, mutta en halunnut muuta kuin seksiä häneltä, eikä hän muuta kuin sitä minulta, ja tiesin sen jo etukäteen.
Yksi asia jäänyt kovasti ihmetyttämään: MITÄ IHMETTÄ TÄMÄ MIES ON MUSSA NÄHNY? Hän oli 21, seurusteli lähes oman ikäisensä tytön kanssa. Toisaalta olin nuorena jo aika kehittynyt, eipä hän ollut ainoa aikuinen joka perään kuolas.
Noh. Eipä tuo siis oikeastaan kaduta tai harmita, hauskaa mulla oli ja nautin kyllä. Muutama kerta sen jälkeen on harmittanu, sillon oon ollu humalassa, ja onnistunu pilaamaan hyvät kaverisuhteet. Totesin hyvin äkkiä, että seksi selvin päin on paljon parempaa.