Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

  • Viestiketjun aloittaja hannele
  • Ensimmäinen viesti
Petta
15 vuotiaana ensirakkaudelleni, jonka kanssa yhä olen. Kuulostaa suloiselta, mutta sänkyyn hyppäsin vääristä syistä; poikaystävä painosti ja käväisi vieraissa.. Annoin hänelle siis vain jotta kelpaisin ja riittäisin. Olin lapsellinen ja tuo typeryyteni on harmittanut, mutta olemme molemmat kasvaneet suunnattomasti kahdessa vuodessa. =)
 
joo miekin 13vuotiaana. Poikaystävä oli 15. Oltiin lopulta vuos yhdessä.
Oli kyllä liian aikasta ja aivan hirveä kokemus...
Nyt 19v pystyny ekan kerran harrastamaan ihania juttuja ja oikeesti nauttimaan 28v pupusen kanssa :)
 
tyttönen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 23:37 pottu kirjoitti:
14 v, vieraalle ihmiselle. Ei sinänsä kaduta, mutta olis voinu jättää tekemättä. Olis ehkä kivempi, että olis jotain kauniimpia muistoja siitäkin hetkestä.

sama juttu täällä. :attn:
 
NuoriAikuinen
Minäkään en tänne palstalle kuulu, ikää jo 24 ja äidiksi tulin 23 vuotiaana, kunhan nyt yön tunteina tänne eksyin..

Mutta onko oikeasti meno muuttunut tässäkin ajassa jo noin paljon. Mä ihan oikeasti leikin barbeilla vielä 13-vuotiaana enkä edes ollu mikään nynny vaan yläasteella jopa "kovis"? Siis kyllä mulla oli ne kaikki murkkujen kotkotukset tuli lotrailtua viinan kanssa, polteltua tupakkaa ja semmosta mutta jotenkin osasin kyllä vielä olla lapsi murkkunakin.

Jotenkin tosi tosi tosi surullista että lapset "aikuistuu" niin hirmu paljon aikaisemmin nykyään, sitten kun pääsette tähän minun ikään niin kyllä on lapsuutta ikävä ja kaiholla sitä muistelee. Toivottavasti osaan kasvattaa oman tyttöni niin että hän ottaa kaiken irti lapsuudesta ja ei pidä kiirettä sen "aikuistumisen" kanssa. Toki tyttö tekee omia virheitäänkin mutta toivon kyllä sydämeni pohjasta että toinen uskaltaa olla lapsi vaikkeivat kaverit sitä enää uskaltaisikaan. Jotenkin pelottaa että millainen nuorten maailma on kymmenen vuoden kuluttua kun tyttö alkaa olemaan murrosiässä? :'(

Mä ihan oikeasti luulin itse olessani murkku että tästä ei nuoren olot enää pahene vaan olinpa väärässä, kyllä se vaan niin on että se vanhempi sukupolvi AINA tulee kauhistelemaan seuraavaa, vaikkei sitä itse nuorena uskoisikaan. Tosin siis kyllähän munkin ikäluokassa oli jo näitä "varhaisaikuistuneita" jotka n.aida napsutteli yläasteikäisinä..

Ja kysymykseen, itse olin 18 vuotta ja paremminkin olisin voinut valita. <br><br>
 
13v. Kaduttaa #&%?$!* kun en uskaltanut sanoa ei.

Jätin tämän silloisen poikakaverin muistaakseen seuraavana päivänä.
Kerroin tapahtuneesta vain yhdelle kaverille (joka ei sitten niin hyvä kaveri ollutkaan... )
ja kohta koko koulu tiesi.
Lisäksi koko "juttu" muuttui matkan varrella ihan erilaiseksi.
Olinkin kuulemma syyttänyt raiskauksesta poikakaveriani.

Menetin samalla neitsyyden ja luottamuksen kavereihin.

6vuotta kulunut aikaa ja tuntuu vieläkin pahalta. Vieläkin saan kuulla tästä tapahtumasta...

 
just
ihan liian aikaisin :'( harmittaa edelleenkin niin pirusti etten tahdo edes muistella.. nykyinen mieheni tosin menetti minulle poikuutensa ja niin tahdon minäkin ajatella että hän olisi ainoani :heart:
 
olin sillon vielä 13, hitusen vajaa 14. poika oli mua vuoden vanhempi ja sillekki ensimmäinen kerta, joskus se mietityttää ku olis voinu odotella että joku tärkeämpi sattuu kohdalle, mut mulla se meni näin, ei voi mitään, turha jälkeenpäin ruveta itkemään.
 
Mun mielestä olin vastannu tähän ketjuun, mutta enpä löytänyt tuolta mistään omaani :S

Asiaan:

13 vuotias olin, lähes 14. Jälkeenpäin ajateltuna olin hirmu nuori, mutta eipä tuo silti osaa kaduttaa. Tarkoituksena silloin oli päästä neitsyydestä eroon, ja toinen osapuoli muuten täysin väärä valinta, mutta tiesin että hän on kokeneempi, joten kortsu oli itsestäänselvyys, ja hän tiesi muutenkin mitä teki.

Olin pikkasen häneen ihastunut, mutta en halunnut muuta kuin seksiä häneltä, eikä hän muuta kuin sitä minulta, ja tiesin sen jo etukäteen.

Yksi asia jäänyt kovasti ihmetyttämään: MITÄ IHMETTÄ TÄMÄ MIES ON MUSSA NÄHNY? Hän oli 21, seurusteli lähes oman ikäisensä tytön kanssa. Toisaalta olin nuorena jo aika kehittynyt, eipä hän ollut ainoa aikuinen joka perään kuolas.

Noh. Eipä tuo siis oikeastaan kaduta tai harmita, hauskaa mulla oli ja nautin kyllä. Muutama kerta sen jälkeen on harmittanu, sillon oon ollu humalassa, ja onnistunu pilaamaan hyvät kaverisuhteet. Totesin hyvin äkkiä, että seksi selvin päin on paljon parempaa.
 
tannn
mä olin 18 ja ihanasti hääyönä menetin neitsyyteni omalle rakkaalle aviopuolisolleni. :heart: =) ja nyt odotellaan esikoista.. :) tosi surullist kuulla et aika moni on sen joutunu menettäään ihan väärin.. :(
 

Yhteistyössä