Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

  • Viestiketjun aloittaja hannele
  • Ensimmäinen viesti
hannele
Tuli tällainen kysymys mieleen kun meitä nuoria täällä on paljon, ja nykyään ala-aste-ikäiset tytöt ovat vaihtaneet barbiet ripsiväriin ja stringeihin.

Ja olkaa kilttejä, asiallisia kommentteja!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 17:26 Bungalow kirjoitti:
15 kesäisenä... :D
On se mielestäni outoa kun nykyään sellaiset 12-v pikkutytöt jo naiskentelee...
samaa mieltä, vaikka ite olin vasta 13v kun neitsyys meni.
tuntui kuin lapsuus olisi sinä kesänä loppunut kuin seinään :ashamed:
meni niin että ekan kerran yksin kotona viikonlopun, ekat kännit ja loppukesästä vielä se neitsyys :(
jälkeenpäin ajatellen olin silloin todella typerä "muka" iso mimmi.
ja kaiken kukkuraksi mies jolle neitsyys meni niin oli yli 20v.
täytyy vaan toivoa että omat muksut ei oo yhtä tyhmiä :/
 
Nyt harmaana tosiaan
Olen ihan tuttu palstalainen mutta menetin neitsyyteni 13 vuotiaana kun minut raiskatiin kotibileissä :'(

Eka jonka kanssa halusin omasta tahdosta oli pitkäaikainen poikaystäväni (siihen ikää oli pitkä aika olla 1,5 vuotta yhdessä) ja olin 14 suhteen alkaessa.
 
Mupsukka
22v eikä ole ollenkaan harmittanut. Tää tapahtu vuoden seurustelun jälkeen, kun oltiin just menty kihloihin. Viime kesänä naimisiin. Nyt oon 24v ja odotan esikoistamme. Mulle tää oli just oikea ratkaisu. =)
 
harmaana
En selvästikään kuulu teiniäiteihin... ;) Mulla on aina tämän kysymyksen kohdalla ongelma sen suhteen, että mikä lasketaan neitsyyden menetykseksi... Olin 18 kun seurustelin naisen kanssa ja seksielämä oli vilkasta. Mutta miehen kanssa olin 20-vuotiaana. Hyvä ikä mulle, oli aikaa kypsyä.
 
Olin 17 ja puol ku menetin neitsyyden miehelleni... kun mentiin kihloihin sanoin et oon valmis ja kyllä oli kiva ku mies jaksoi odottaa ja aina huomauttaa miten ihana on ettei muhun kukkaan ole koskennut ennen häntä.... :) :) =) :heart:
 
vappunen
Olin 23,5 vee. Oltiin oltu miehen kanssa yhdessä noin 6 kk. Siinä vaiheessa oltiin tutustuttu tarpeeksi ja se oli vain oikea hetki. Nyt ollaan onnellisesti kihloissa ja menossa ensi keväänä naimisiin. Ei jaksettu odottaa hääyötä...
 

Yhteistyössä