Minkä ikäiselle pojalle korvis/korvikset?

ihmettelijä
pojalle korvikset!!!! Halleluja...ei ikinä laiteta ja pidän kyllä huolen että kasvatan siihen malliin mieheksi, ettei tule itsellekään mieleen niitä laittaa.... Huolestuisin kyllä jos poika alkaisi edes sellaista puhumaan... jotain erikoista alkaisin epäillä ja seuraisin huolestuneena tilannetta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
pojalle korvikset!!!! Halleluja...ei ikinä laiteta ja pidän kyllä huolen että kasvatan siihen malliin mieheksi, ettei tule itsellekään mieleen niitä laittaa.... Huolestuisin kyllä jos poika alkaisi edes sellaista puhumaan... jotain erikoista alkaisin epäillä ja seuraisin huolestuneena tilannetta...
:eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Meidän vajaa 3 vee jannu on nyt pari kuukautta kinunnu "tatutontia" :xmas:

Meidän sällillä on useinkin hoidosta tullessaan tatuointi :D
Meidänpä 2,5v saa joulupukilta "tatuointikoneen" :D tai jotain..oli mummolle puhunu asiasta.... :whistle:


Se on sitten selkeesti ÄIJÄ, sun on turha pelätä sen miehisyyttä :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Meidän vajaa 3 vee jannu on nyt pari kuukautta kinunnu "tatutontia" :xmas:

Meidän sällillä on useinkin hoidosta tullessaan tatuointi :D
Meidänpä 2,5v saa joulupukilta "tatuointikoneen" :D tai jotain..oli mummolle puhunu asiasta.... :whistle:


Se on sitten selkeesti ÄIJÄ, sun on turha pelätä sen miehisyyttä :LOL:
Saisi se korviksetkin jos haluisi =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Meidän vajaa 3 vee jannu on nyt pari kuukautta kinunnu "tatutontia" :xmas:

Meidän sällillä on useinkin hoidosta tullessaan tatuointi :D
Juu niin on tuollakin. Kotona kun meillä ei oo enää ainuttakaan tussia, niin ei pääse kotona niitä tekemään. Miami Inkiä kyllä fanittaa ihan täysillä :LOL:
 
äiti neljälle
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
pojalle korvikset!!!! Halleluja...ei ikinä laiteta ja pidän kyllä huolen että kasvatan siihen malliin mieheksi, ettei tule itsellekään mieleen niitä laittaa.... Huolestuisin kyllä jos poika alkaisi edes sellaista puhumaan... jotain erikoista alkaisin epäillä ja seuraisin huolestuneena tilannetta...
aivan, annetaan miesten olla miehiä
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
pojalle korvikset!!!! Halleluja...ei ikinä laiteta ja pidän kyllä huolen että kasvatan siihen malliin mieheksi, ettei tule itsellekään mieleen niitä laittaa.... Huolestuisin kyllä jos poika alkaisi edes sellaista puhumaan... jotain erikoista alkaisin epäillä ja seuraisin huolestuneena tilannetta...
aivan, annetaan miesten olla miehiä
Mä en voi kyllä käsittää tällaista ajattelutapaa, en sitten millään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
pojalle korvikset!!!! Halleluja...ei ikinä laiteta ja pidän kyllä huolen että kasvatan siihen malliin mieheksi, ettei tule itsellekään mieleen niitä laittaa.... Huolestuisin kyllä jos poika alkaisi edes sellaista puhumaan... jotain erikoista alkaisin epäillä ja seuraisin huolestuneena tilannetta...
aivan, annetaan miesten olla miehiä
Mä en voi kyllä käsittää tällaista ajattelutapaa, en sitten millään.
En minäkään.

Toisaalta miksi tytöt eivät saa olla tyttöjä, miksi niiden pitää olla naisia? :whistle:

 
kiikku
Mulle joskus sanoi eräs ihminen ettei mielellään tee korviin reikiä alle 4 vuotiaille. Meillä pojalla oli ekat korvikset eskari-ikäisenä. Se päästettiin umpeen ku tulehtui kuumana kesänä. Toinen laitettiin ku toinen luokka alkoi. Tuli sit eräänä päivänä ilmoittamaan ettei halua sitä enää ja otettiin sit pois. Sen jälkeen ei ole kyselly. ikää nyt 9v
 
mulla on taas niinpäin jotta mä haluisin laittaa tolle 5w pojalle korviksen ja sanokoot kuka mitä tahansa(niinku tuossa jo joku onkin sanonut mutta..)niin ei korviksen laitto pojalle sen poikamaisuutta/miehisyyttä heikennä tai mitään muutakaan vastaavaa...ihan käsittämätöntä ees ajatella niin!!!mutta ken ajattelee niinku tahtoo mutta mä haluisin poijalleni korviksen mutta kaippa mun tarvii vähä siltkin kysyä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja butukka:
mulla on taas niinpäin jotta mä haluisin laittaa tolle 5w pojalle korviksen ja sanokoot kuka mitä tahansa(niinku tuossa jo joku onkin sanonut mutta..)niin ei korviksen laitto pojalle sen poikamaisuutta/miehisyyttä heikennä tai mitään muutakaan vastaavaa...ihan käsittämätöntä ees ajatella niin!!!mutta ken ajattelee niinku tahtoo mutta mä haluisin poijalleni korviksen mutta kaippa mun tarvii vähä siltkin kysyä :whistle:
Ihan pikkasen voit kysyä, ohimennen, sivulauseessa :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen vieras:
Mun mielestä pikkupojille ei tarvi reikäkorviksia laittaa. Eikä pikkutytöillekään.
noh... mie laittasin tytölle mutta en pojalle.

mutta mie oonki tiukkapiponutturatäti... en vaan tykkää että miehellä on korvikset joten...

 
Kummitäti on pojalle luvannut rippilahjaksi ostaa korvarenkaan eli laittakoon silloin, jos itse niin haluaa. Vielä ei ole pyytänyt, tosin mies vastustaa ajatusta, niin ei se vielä onnistuisikaan. Mun puolesta saa laittaa. Poika on nyt 9 v.
 
En tiiä milloin ite antasin laittaa. Kuitenkaan en osais tehä eroa tyttöjen ja poikien kesken noissa. Meillä on kaikilla lapsilla pitkä tukkakin sukupuolesta riippumatta. Poika pitää välillä jopa ponnaria ja se passaa hälle hienosti.
 

Yhteistyössä