Minkä ikäiselle pojalle korvis/korvikset?

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen vieras:
Mun mielestä pikkupojille ei tarvi reikäkorviksia laittaa. Eikä pikkutytöillekään.
noh... mie laittasin tytölle mutta en pojalle.

mutta mie oonki tiukkapiponutturatäti... en vaan tykkää että miehellä on korvikset joten...

Ethän oo, sä oot vaan vanhanaikainen :D


Mä taas olen tiukkapiponutturatäti kun en ymmärrä pienille lapsille korviksia ollenkaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja butukka:
mulla on taas niinpäin jotta mä haluisin laittaa tolle 5w pojalle korviksen ja sanokoot kuka mitä tahansa(niinku tuossa jo joku onkin sanonut mutta..)niin ei korviksen laitto pojalle sen poikamaisuutta/miehisyyttä heikennä tai mitään muutakaan vastaavaa...ihan käsittämätöntä ees ajatella niin!!!mutta ken ajattelee niinku tahtoo mutta mä haluisin poijalleni korviksen mutta kaippa mun tarvii vähä siltkin kysyä :whistle:
Ihan pikkasen voit kysyä, ohimennen, sivulauseessa :D
joo, jotain tollasta aattelinkin tehä ;) siinä vaihees kun poika istuu korvisliikkeen penkillä ja korvis on jo puolix läpi
:D ...noo, ei kait....ihan niille selvennykseksi jotka haukkoo jo henkee "että ei voi olla totta...miten nuin voi tehä" ;)
 
Kaar957
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä;13463098:
pojalle korvikset!!!! Halleluja...ei ikinä laiteta ja pidän kyllä huolen että kasvatan siihen malliin mieheksi, ettei tule itsellekään mieleen niitä laittaa.... Huolestuisin kyllä jos poika alkaisi edes sellaista puhumaan... jotain erikoista alkaisin epäillä ja seuraisin huolestuneena tilannetta...
Sitten kun poikasi alkaa seurustelemaan kyttäätko kokoajan vieressä että on 14 kortsua päällekkäin vaikkei seksiä olekaan
 

Yhteistyössä