Minkä ikäiselle lapselle ootte laittaneet korviksen/korvikset?

vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Tytär:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No haloo, ei kai kukaan sitä ota "muodin vuoksi" :eek:
Ja jos itse olet noin muodin vietävissä niin älä ole typerä ja kuvittele että muut ovat samanlaisia kuin sinä.
Jos tatskojen hakkauttaminen ei ole muotia, niin mitä se sitten on?
Tatuoinnit eivät ole muotia - niitä on hakkailtu ihoon iät ja ajat ja tullaan tulevaisuudessa hakkaamaankin!
Tatuoinnit ovat itsensä korsitamista hienoilla kuvilla tai merkkejä asioista, jotka merkitsevät sulle paljon: mieltymyksiä, harrastuksia tai vaikka ihmisiä.
Esim. isälläni on käsivarressä suomileijona ja hän aikoo pistää vielä sen Sisun logon :)
Vain imbesillit pistää tatuoinnin, koska ne ovat mielestään "muotia" tai koska "jollain julkimollakin on sellainen".
 
^^
Alkuperäinen kirjoittaja rose:
Alkuperäinen kirjoittaja ^^:
Miksi korvanlehdet on eri asia? Samalla tavalla siitä voi todella huonolla tuurilla saada ties minkä pöpön edellisen ammutun jäljiltä :-X En todellakaan laittais lapsiani riskille alttiiks vaan veisin ennemmin asiantuntevaan lävistysliikkeeseen.
No mistä sinä olet saanut sellaisen käsityksen, että pyssyt ovat jotenkin epähygieenisiä :eek: Kyllä koruliikkeissä osataan hommat. Miksi koruliikkeillä muuten olisi lupa rei'ittää korvia?
Ja korvalehteen ampuminen on musta siksi eri asia, koska korvanipukan iho on pehmeää, ja siihen on helpompi ampua. Ja kyllähän se nyt itse pitäisi tietää miten lävistystä hoidetaan.
Mitenkähän ne saa sen laitteen muka vaikka autoklaavattua? Samalla tavallahan sitä sitten voisi napalävistyksen tai kielilävistyksenkin ampua kun onhan nekin pehmeitä kehon alueita. Just just...
 
ite...
...en ainakaan altistais lastani sille riskille et JOS vaikka käviskii jotain ampumapyssyn huonon hygienisyyden takii. Ennemmin meen asiantuntevaan lävistysliikkeeseen ku koruliikkeeseen.
 
iibis
En ymmärrä äitejä jotka antaa lapsensa ottaa tatuoinnin ennen ku täysikäsinä? Mikä pakko? Luulis et jos jotain oikeesti haluaa, sitä malttaa olla tarpeeks vanha et sen sais ottaa "omin luvin".
 
Tytär
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja Tytär:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No haloo, ei kai kukaan sitä ota "muodin vuoksi" :eek:
Ja jos itse olet noin muodin vietävissä niin älä ole typerä ja kuvittele että muut ovat samanlaisia kuin sinä.
Jos tatskojen hakkauttaminen ei ole muotia, niin mitä se sitten on?
Tatuoinnit eivät ole muotia - niitä on hakkailtu ihoon iät ja ajat ja tullaan tulevaisuudessa hakkaamaankin!
Tatuoinnit ovat itsensä korsitamista hienoilla kuvilla tai merkkejä asioista, jotka merkitsevät sulle paljon: mieltymyksiä, harrastuksia tai vaikka ihmisiä.
Esim. isälläni on käsivarressä suomileijona ja hän aikoo pistää vielä sen Sisun logon :)
Vain imbesillit pistää tatuoinnin, koska ne ovat mielestään "muotia" tai koska "jollain julkimollakin on sellainen".
Tatuoinnit ovat alunperin vankilakundien ja merimiesten juttuja, ei valtaväestön, eikä missään tapauksessa naiselle sopivia. Karkeasti voisi sanoa, että harvalla yli 40-vuotiaalla on tatskoja. Nyt kaiken maailman pellet hakee katu-uskottavuutta tatskoilla.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Tytär:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja Tytär:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No haloo, ei kai kukaan sitä ota "muodin vuoksi" :eek:
Ja jos itse olet noin muodin vietävissä niin älä ole typerä ja kuvittele että muut ovat samanlaisia kuin sinä.
Jos tatskojen hakkauttaminen ei ole muotia, niin mitä se sitten on?
Tatuoinnit eivät ole muotia - niitä on hakkailtu ihoon iät ja ajat ja tullaan tulevaisuudessa hakkaamaankin!
Tatuoinnit ovat itsensä korsitamista hienoilla kuvilla tai merkkejä asioista, jotka merkitsevät sulle paljon: mieltymyksiä, harrastuksia tai vaikka ihmisiä.
Esim. isälläni on käsivarressä suomileijona ja hän aikoo pistää vielä sen Sisun logon :)
Vain imbesillit pistää tatuoinnin, koska ne ovat mielestään "muotia" tai koska "jollain julkimollakin on sellainen".
Tatuoinnit ovat alunperin vankilakundien ja merimiesten juttuja, ei valtaväestön, eikä missään tapauksessa naiselle sopivia. Karkeasti voisi sanoa, että harvalla yli 40-vuotiaalla on tatskoja. Nyt kaiken maailman pellet hakee katu-uskottavuutta tatskoilla.
En olis uskonu et näin pällejä ihmisiä on olemassa XD
 
tyttö92



Mä sain korvikset 11v. ja ihan koruliikkessä (Kultajousi?) laitettiin.
Kivat oli, mutta ongelmana oli vain se että reiät umpeutuivat tunnissa jos ei koruja ollut. Että näin.
 
JONSERED Karhunkantaja
Heka halusi 3- tai 4- vuotiaana ja sai, toisen halusi vuoden kuluttua. Isommat tytöt halusivat toiset lävistykset korviinsa siinä 6-8 vuoden kintteellä ja saivat myös.

Ai niin, tytöille on laitettu vuoden molemmin puolin.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja obossumi:
Jos poika meijän perheeseen joskus tulee, niin hän saa korvikset sillon, ku alkaa käyttää rintsikoitakin. Tyttö voi saada joskus 7-8-vuotiana, jos tahtoo.
On se hienoa, että maailmassa on suvaitsevaisia ihmisiä. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tytär:
Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:
Alkuperäinen kirjoittaja Tytär:
Tytär 14v ja on pyytänyt mutta ei ole saanut. Viimeksi lupasin et 16-vuotiaana saa.[/quote
Ite olin 7 kun sain ekat korvakorut ja 14kun sain ekan tatuoinnin
:eek:
No se on lähinnä sun ongelma. Etenkin toivon ettei tyttäreni lähde tohon tatskahölmöyteen täysikäiseksi tultuaan.
ei mulla kyllä mtn. ongelmaa oo ollu näitten tatskojen kanssa...
 
pälli
Alkuperäinen kirjoittaja obossumi:
Jos poika meijän perheeseen joskus tulee, niin hän saa korvikset sillon, ku alkaa käyttää rintsikoitakin. Tyttö voi saada joskus 7-8-vuotiana, jos tahtoo.
Huhhuh oikeesti... Pientä ahdasmielisyyttä. Toivottavasti eivät lapset ota mallia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tytär:
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja Tytär:
Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:
Alkuperäinen kirjoittaja Tytär:
Tytär 14v ja on pyytänyt mutta ei ole saanut. Viimeksi lupasin et 16-vuotiaana saa.[/quote
Ite olin 7 kun sain ekat korvakorut ja 14kun sain ekan tatuoinnin
:eek:
No se on lähinnä sun ongelma. Etenkin toivon ettei tyttäreni lähde tohon tatskahölmöyteen täysikäiseksi tultuaan.
:LOL:
mulla on 4 tatuointia ja josai vaihees rinnan päälle tulos 1 lisää :p
Sä voit laittaa vaikka 400 tatskaa jos huvittaa. Jossain vaiheessa tuo tatskamuoti kuitenkin häviää ja sä et niistä pääse eroon vaikka haluaisit.

Jotkut tykkää, jotkut ei, ite tykkään eikä mulla mtn. kiimaa niitä poikkeen oo saahakkaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja pälli:
Alkuperäinen kirjoittaja obossumi:
Jos poika meijän perheeseen joskus tulee, niin hän saa korvikset sillon, ku alkaa käyttää rintsikoitakin. Tyttö voi saada joskus 7-8-vuotiana, jos tahtoo.
Huhhuh oikeesti... Pientä ahdasmielisyyttä. Toivottavasti eivät lapset ota mallia.
Harvoin ne omenat kovin kauas puusta putoaa...ei kaikkee tarvi ottaa niin vakavasti :saint:
 

Yhteistyössä