mie
Tytölle 6v:nä laitatin lävistyliikkeessä. Lupasin, että saa ensimmäisen napalävistyksenä 14v:nä jos vielä silloin haluaa. Nyt siis 10v.
No jotain tommosta. Ja joskus ala-/yläasteella se oli niiiiiiiiin tärkeää, että kummassa korvassa se koru on.Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:Enpäs kuollaksenikaan muista... Homouteenhan se liittyy... tai ainakin ennen... Meidän isukilla taitaa olla vasemmassa..Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kumpaan korvaan se "kuuluu" pojilla laittaa? Siinä on muistaakseni joku juttu.
Vasemmassa taitaa olla sillä mun muksulla, lähti vaan just jakamaan mainoksia, mut kysyn kun palaaAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:No jotain tommosta. Ja joskus ala-/yläasteella se oli niiiiiiiiin tärkeää, että kummassa korvassa se koru on.Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:Enpäs kuollaksenikaan muista... Homouteenhan se liittyy... tai ainakin ennen... Meidän isukilla taitaa olla vasemmassa..Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kumpaan korvaan se "kuuluu" pojilla laittaa? Siinä on muistaakseni joku juttu.
Kysykääs nyt joku pojaltanne, että miten on
Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:No se on lähinnä sun ongelma. Etenkin toivon ettei tyttäreni lähde tohon tatskahölmöyteen täysikäiseksi tultuaan.Alkuperäinen kirjoittaja Tytär:Tytär 14v ja on pyytänyt mutta ei ole saanut. Viimeksi lupasin et 16-vuotiaana saa.[/quote
Ite olin 7 kun sain ekat korvakorut ja 14kun sain ekan tatuoinnin
Alkuperäinen kirjoittaja Tytär:Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:No se on lähinnä sun ongelma. Etenkin toivon ettei tyttäreni lähde tohon tatskahölmöyteen täysikäiseksi tultuaan.Alkuperäinen kirjoittaja Tytär:Tytär 14v ja on pyytänyt mutta ei ole saanut. Viimeksi lupasin et 16-vuotiaana saa.[/quote
mulla on 4 tatuointia ja josai vaihees rinnan päälle tulos 1 lisää
Meillä kans on viiden ikäsenä pyydelleet ja saaneet korut.Myös perheen poika. :heart: Hänelläkin ollu jo vuosia ja edelleen tykkää,se kuuluu ihan jo kalustoon.Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Isommat muksut on vissii ollu 5v kun ovat ite alkaneet pyydellä korviksia ja saaneet ne.
Ampumalla.Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:Ootteko muuten laitattanut korviin reiät ampumalla vai lävistysliikkeessä?
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:Sä voit laittaa vaikka 400 tatskaa jos huvittaa. Jossain vaiheessa tuo tatskamuoti kuitenkin häviää ja sä et niistä pääse eroon vaikka haluaisit.Alkuperäinen kirjoittaja Tytär:Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:No se on lähinnä sun ongelma. Etenkin toivon ettei tyttäreni lähde tohon tatskahölmöyteen täysikäiseksi tultuaan.Alkuperäinen kirjoittaja Tytär:Tytär 14v ja on pyytänyt mutta ei ole saanut. Viimeksi lupasin et 16-vuotiaana saa.[/quote
mulla on 4 tatuointia ja josai vaihees rinnan päälle tulos 1 lisää
No mistä sinä olet saanut sellaisen käsityksen, että pyssyt ovat jotenkin epähygieenisiä Kyllä koruliikkeissä osataan hommat. Miksi koruliikkeillä muuten olisi lupa rei'ittää korvia?Alkuperäinen kirjoittaja ^^:Miksi korvanlehdet on eri asia? Samalla tavalla siitä voi todella huonolla tuurilla saada ties minkä pöpön edellisen ammutun jäljiltä :-X En todellakaan laittais lapsiani riskille alttiiks vaan veisin ennemmin asiantuntevaan lävistysliikkeeseen.
Jos tatskojen hakkauttaminen ei ole muotia, niin mitä se sitten on?Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No haloo, ei kai kukaan sitä ota "muodin vuoksi"
Ja jos itse olet noin muodin vietävissä niin älä ole typerä ja kuvittele että muut ovat samanlaisia kuin sinä.