Minkä ikäiselle lapselle ootte laittaneet korviksen/korvikset?

Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Kumpaan korvaan se "kuuluu" pojilla laittaa? Siinä on muistaakseni joku juttu.
Enpäs kuollaksenikaan muista... Homouteenhan se liittyy... tai ainakin ennen... Meidän isukilla taitaa olla vasemmassa..
No jotain tommosta. Ja joskus ala-/yläasteella se oli niiiiiiiiin tärkeää, että kummassa korvassa se koru on.

Kysykääs nyt joku pojaltanne, että miten on :D
 
meillä 4v(melkein 5v )tyttö halusi ja sai.seuraavana päivänä 7v poika halusi kanssa ja sai myös.

ja vasempaan korvaan se yleensä pojalle laitetaan.

2v poikakin olisi tahtonut mutta ei saanut..joskus isompana sitten jos vielä tahtoo =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Kumpaan korvaan se "kuuluu" pojilla laittaa? Siinä on muistaakseni joku juttu.
Enpäs kuollaksenikaan muista... Homouteenhan se liittyy... tai ainakin ennen... Meidän isukilla taitaa olla vasemmassa..
No jotain tommosta. Ja joskus ala-/yläasteella se oli niiiiiiiiin tärkeää, että kummassa korvassa se koru on.

Kysykääs nyt joku pojaltanne, että miten on :D
Vasemmassa taitaa olla sillä mun muksulla, lähti vaan just jakamaan mainoksia, mut kysyn kun palaa :D
Ei kai sillänykyään enää oo merkitystä et kummassa on kun on noita lävistyksiä ja levityksiä ja vaikka mitä miehillä vaiks missä ja korvissaki :D
 
Tytär
Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:
Alkuperäinen kirjoittaja Tytär:
Tytär 14v ja on pyytänyt mutta ei ole saanut. Viimeksi lupasin et 16-vuotiaana saa.[/quote
Ite olin 7 kun sain ekat korvakorut ja 14kun sain ekan tatuoinnin
:eek:
No se on lähinnä sun ongelma. Etenkin toivon ettei tyttäreni lähde tohon tatskahölmöyteen täysikäiseksi tultuaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tytär:
Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:
Alkuperäinen kirjoittaja Tytär:
Tytär 14v ja on pyytänyt mutta ei ole saanut. Viimeksi lupasin et 16-vuotiaana saa.[/quote
Ite olin 7 kun sain ekat korvakorut ja 14kun sain ekan tatuoinnin
:eek:
No se on lähinnä sun ongelma. Etenkin toivon ettei tyttäreni lähde tohon tatskahölmöyteen täysikäiseksi tultuaan.
:LOL:
mulla on 4 tatuointia ja josai vaihees rinnan päälle tulos 1 lisää :p
 
rose
Mä sain itse kuin olin joko 4- tai 5-vuotias. Toinen tulehtui ja pois otettiin :s Mut nyt on toisessa 2 reikää ja rusto ja toisessa 3 reikää :)
Ampuminen on musta ihan ok jos korvalehtiä ammutaan :eek: Muita lävistyksiä sit neulalla todellakin!
 
^^
Miksi korvanlehdet on eri asia? Samalla tavalla siitä voi todella huonolla tuurilla saada ties minkä pöpön edellisen ammutun jäljiltä :-X En todellakaan laittais lapsiani riskille alttiiks vaan veisin ennemmin asiantuntevaan lävistysliikkeeseen.
 
Tytär
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja Tytär:
Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:
Alkuperäinen kirjoittaja Tytär:
Tytär 14v ja on pyytänyt mutta ei ole saanut. Viimeksi lupasin et 16-vuotiaana saa.[/quote
Ite olin 7 kun sain ekat korvakorut ja 14kun sain ekan tatuoinnin
:eek:
No se on lähinnä sun ongelma. Etenkin toivon ettei tyttäreni lähde tohon tatskahölmöyteen täysikäiseksi tultuaan.
:LOL:
mulla on 4 tatuointia ja josai vaihees rinnan päälle tulos 1 lisää :p
Sä voit laittaa vaikka 400 tatskaa jos huvittaa. Jossain vaiheessa tuo tatskamuoti kuitenkin häviää ja sä et niistä pääse eroon vaikka haluaisit.
 
Täytyy sanoo et oon Tyttären kanssa osittain samaa mieltä. Naurettavaa antaa 14-v kersan ottaa tatuointia. Hyvä vaan jos olet kuitenkin tykännyt. Eikä tatuoinnin ottaminen kyllä ole pelkkä muoti-ilmiö. :p
 
rose
Alkuperäinen kirjoittaja ^^:
Miksi korvanlehdet on eri asia? Samalla tavalla siitä voi todella huonolla tuurilla saada ties minkä pöpön edellisen ammutun jäljiltä :-X En todellakaan laittais lapsiani riskille alttiiks vaan veisin ennemmin asiantuntevaan lävistysliikkeeseen.
No mistä sinä olet saanut sellaisen käsityksen, että pyssyt ovat jotenkin epähygieenisiä :eek: Kyllä koruliikkeissä osataan hommat. Miksi koruliikkeillä muuten olisi lupa rei'ittää korvia?
Ja korvalehteen ampuminen on musta siksi eri asia, koska korvanipukan iho on pehmeää, ja siihen on helpompi ampua. Ja kyllähän se nyt itse pitäisi tietää miten lävistystä hoidetaan.
 
7v tyttöni halunnut vuoden verran kohta.. (ei mitenkää epätoivoisesti mutt joskus mainitsee) Olen sanonut että kun muistaa aamuin illoin itse hampaiden pesun niin sitten laitetaan. (Perustuu siihen että ku ainakin alussa uusi korvareikä pitää putsata aamuin-illoin). On tuntunut ymmärtävän (ja olen huomannut ettei kovin epätoivoisesti halua ku ne hampaat jäisi harva se päivä pesemättä ;) )
 
Tytär
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No haloo, ei kai kukaan sitä ota "muodin vuoksi" :eek:
Ja jos itse olet noin muodin vietävissä niin älä ole typerä ja kuvittele että muut ovat samanlaisia kuin sinä.
Jos tatskojen hakkauttaminen ei ole muotia, niin mitä se sitten on?
 
Tuo mun 14v pes et poika totes et vasempaan korvaan lävistys pojalla mut ei osannu sanoo et miks just siihe :D
Ja tatskat on musta ihan eri juttu, koska niitä ei saa pois. En itse antaisi alle 18v: laittaa tatskaa.
 

Yhteistyössä