Minkä arvoinen se on tällä hetkellä?

;D aivan varmasti! Mutta ei kellään tietoa? Kun halun sen laita myyntiin kun itsellä on vielä valkoinen samanlainen. Se on niin erikois erä, mitä oli tehty että en ihan halvalla ainakaan myy. Tuskin monta hlö sen omista kun vain 50kpl tehty

"Maarikka"
Onpa harvinaisen ruma kippo. Kai myyt tuon eteenpäin? Itse en tuollaista kotiini huolisi paitsi jos löytyisi oikein halvalla ja sen saisi myytyä kallillla pois. Sen verran voisin piilossa säilyttää, että sen saisi sitten kaupattua pois. :D

Kysyin jo Facebookissa. Soitin myös yhteen liikkeeseen ja se oli tätä mieltä ettei alle 2t kannatta myydä kun noin harvinainen mutta ei paljon tietoa ollut sillä. Ehkä myös arvo vielä korkeampi kun aitoustodistuksessa myös tuli taitelijan nimikirjoitus?

niin no
[QUOTE="niinno";30719627]Jos niitä on vaan 50 kpl tehty niin jälleenmyyntitarkotuksessa?[/QUOTE]

Vaikka jälleenmyyjä olen, mutta ko esine ollut kaapissa jo 5 vuotta ;D. Että ei ihan siihen tarkoitukseen. Mä keräilen paljon esineita jotka on tehty vain vähän. Tietysti myös myyn kun jälleenmyyjä olen ja saan itsellekin erilaisia tuotteita kokoelmaan. Nyt haluan tästä päästä eroon, kun en kahdella tee mitään, mutta en ihan naurettavala hinnalla myy todellakaan. Arvoa en vaan saa mistään googlesta, ei englanniksi eikä suomeksi, kun ei kukaan myynnyt tätä ennen.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30719676:
mitä sitten utelet arvoa jos se on jo tiedossa eikä vastaukset tunnetusti miellytä ?
No oletko tosissaan että 50,- eur arvoinen se on? Kyllä se on minimi ainakin mitä olen maksanut, mutta haluan oikea arvoa tietä ja sen en saa mistään googletamalla. Lähetin kyllä kyselyitä jo antiikki liikeisiin.

Yhteistyössä